• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

بزرگ ترین مشکل نفت مسجدسلیمان مسائل مالی است اگر منابع مورد نظر به باشگاه تزریق شود، دیگر مشکلات را حل خواهیم کرد

  • کد خبر : 57699
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
بزرگ ترین مشکل نفت مسجدسلیمان مسائل مالی است اگر منابع مورد نظر به باشگاه تزریق شود، دیگر مشکلات را حل خواهیم کرد

به نمایندگی از مجموعه باشگاه از وزیر نفت، استاندار، مدیرکل ورزش استان، مدیران نفتی و مسئولین شهرستان درخواست می‌کنم که مشکلات مالی تیم را رفع کنند/ بزرگ ترین مشکل ما مسائل مالی است اگر منابع مورد نظر به باشگاه تزریق شود، دیگر مشکلات را حل خواهیم کرد رویش زاگرس: مدیرعامل نفت به صورت جدی تقاضای […]

به نمایندگی از مجموعه باشگاه از وزیر نفت، استاندار، مدیرکل ورزش استان، مدیران نفتی و مسئولین شهرستان درخواست می‌کنم که مشکلات مالی تیم را رفع کنند/ بزرگ ترین مشکل ما مسائل مالی است اگر منابع مورد نظر به باشگاه تزریق شود، دیگر مشکلات را حل خواهیم کرد

رویش زاگرس: مدیرعامل نفت به صورت جدی تقاضای کمک از مسئولین استان را دارد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس نفت مسجدسلیمان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های سقوط به لیگ یک، این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. اعتصاب بازیکنان و استعفا سرمربی در حساس‌ترین مقطع فصل اوضاع این تیم را بغرنج‌تر از هر زمان دیگری کرد.

ابوذر شجاعی برجویی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازیکنان نگرانی‌هایی داشتند و به همین دلیل در تمرین حاضر نشدند که بعد از حضور در اردو و صحبت‌هایی که با آن ها داشتیم موضوع حل شد و به تمرینات بازگشتند تا طبق برنامه کادرفنی، برای بازی این هفته مقابل پرسپولیس آماده شوند.

وی در مورد استعفای رضا عنایتی و بازگشت مجدد او به نفت مسجدسلیمان ادامه داد: بحث استعفا مطرح نبود، ایشان نگران وضعیت بازیکنان بودند که طی جلسه‌ای این مشکل حل شد.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در رابطه با دریافتی ناهمسان بازیکنان که منجر به اعتراض آنها شد، عنوان کرد: به جز بازیکنانی که در نیم فصل دوم به تیم اضافه شدند، پرداختی ما به سایر بازیکنان تقریبا در یک سطح بوده است.

شجاعی درباره احتمال ماندن یا سقوط نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: کار بسیار سخت است، ولی هر چیزی امکان‌پذیر است و ده بازی حساس دیگر پیش‌رو داریم، امیدوارم با همدلی و تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت همه‌جانبه مدیران استانی و شهرستان و وزارت نفت در این بازی‌ها نتیجه بگیرم و نفت در لیگ برتر ماندگار شود.

وی در پایان افزود: به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به نمایندگی از مجموعه باشگاه از وزیر نفت، استاندار و مدیر کل ورزش استان و مدیران نفتی و مسئولین شهرستان درخواست می‌کنم که مشکلات مالی تیم را رفع کنند. بزرگترین مشکل ما مسائل مالی است اگر منابع مورد نظر به باشگاه تزریق شود، دیگر مشکلات را حل خواهیم کرد. آقای بنی‌تمیم، مدیر کل ورزش استان خوزستان، قول دادند که به تیم کمک کنند، انشاالله ایشان این کار را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.