• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

راه حل مشکلات مردم اجرای اقتصاد مقاومتی و نگاه به ظرفیت های داخلی ست

  • کد خبر : 57640
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
راه حل مشکلات مردم اجرای اقتصاد مقاومتی و نگاه به ظرفیت های داخلی ست

رویش زاگرس: حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی امسال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که تعجب جهانیان را برانگیخت. وی ادامه داد: یکی از تفاوت های انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی آن […]

رویش زاگرس: حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی امسال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که تعجب جهانیان را برانگیخت. وی ادامه داد: یکی از تفاوت های انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی آن است که نماد آن در عرصه های مختلفی مانند دفاع مقدس، دفاع از امنیت، تحریم ها و…مشاهده شده است.
سید احمدی ادامه داد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال وحدت، بصیرت و دشمن شناسی آحاد مردم ولایی و انقلابی را نشان داد و برگ زرینی ست در تاریخ جمهوری اسلامی.
خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرار رسیدن ۲۷ رجب عید مبعث گفت: سه پیام مهم مبعث یعنی علم، اخلاق و عدالت از اصول اساسی و ارزشی ملت ایران به شمار می رود که از مکتب پیامبر بزرگ اسلام گرفته شده است.
وی گفت: عید مبعث در حقیقت عید تاریخ انسانیت و روز برافراشته شدن پرچم رسالتی است که خصوصیات آن برای بشریت ، ممتاز و بی نظیر است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به ۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، عنوان کرد: عمده گلایه‌های مردم مربوط به مسئله اقتصادی است این که منابع عادلانه توزیع نمی‌شود و در این زمینه بارها رهبر انقلاب تاکید کردند که باید بی عدالتی‌ها جبران شود. وی با بیان اینکه راه‌حل مشکلات زندگی مردم؛ از قبیل بیکاری جوانان، فقر درآمدی در طبقه ضعیف و امثال آن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است گفت: راه علاج نگاه به ظرفیت های داخلی ست. باید شرایطی فراهم شود تا جوانان بتوانند مهارت های گوناگون نیاز کشور را بیاموزند و زمینه اشتغال آنان فراهم شود این گونه علاوه بر کاهش بیکاری شاهد رونق اقتصادی جامعه نیز خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.