• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

چراغ سینما در مسجدسلیمان روشن شد

  • کد خبر : 57616
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
چراغ سینما در مسجدسلیمان روشن شد

رویش زاگرس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان از افتتاح و بهره برداری از سینما دیجیتال در این شهرستان خبر داد .این مراسم با حضور سید امین سپهریان معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رضا رضایی فاضل فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا […]

رویش زاگرس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان از افتتاح و بهره برداری از سینما دیجیتال در این شهرستان خبر داد .این مراسم با حضور سید امین سپهریان معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رضا رضایی فاضل فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و هنرمندان و دوستداران سینما در محل فرهنگسرای جوان برگزار شد.

سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ضمن ابراز خوشحالی از روشن شدن چراغ سینما در شهرستان گفت: پیرو مصوبات سفر اخیر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهریور ماه سال جاری به مسجدسلیمان و پیگیری های مسئولین محلی و نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی یک سیستم دیجیتال سینما به شهرستان اختصاص یافت که یکی از مطالبات دیرینه ی شهروندان عزیز مسجدسلیمانی بود .

سید امین سپهریان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم اظهار داشت توسعه و تجهیز سینماها یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بوده و مصمم هستیم سینماهای غیرفعال به سیستم دیجیتال تجهیز شوند .

سپهریان در ادامه ی صحبت های خود گفت  اکران فیلم‌های سینمایی در مجتمع‌های فرهنگی و سینماها می‌تواند نقش بسزایی در توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و سینمایی در استان داشته باشد.

در ادامه ی مراسم علیرضا ورناصری نماینده ی مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از حوزه ی فرهنگ و هنر گفت: در ایام کرونا که حوزه فرهنگ و هنر متضرر شدند پیگیری و ارائه خدماتی که بتواند بخشی از آسیب های این حوزه را جبران کند در دستور کار اینجانب بوده و در ادامه ی کار از تمام توان و ظرفیت خود جهت جبران آسیب های وارده ی حوزه ی فرهنگ استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه ی صحبت های خود به راه اندازی رادیو بختیاری در مسجدسلیمان اشاره نمود و گفت: مهمترین هدف اینجانب در پیگیری رادیو بختیاری معرفی هر چه بهتر چهره های قوم بزرگ بختیاری و لرها در حوزه  های  دفاع مقدس، علمی،  فرهنگی و هنری خواهد بود. در پایان مراسم از پیشکسوتان و فعالان حوزه ی سینما در مسجدسلیمان تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.