• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

عمل موفقیت آمیز تومور نخاعی زن ۳۸ ساله در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 57571
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
عمل موفقیت آمیز تومور نخاعی زن ۳۸ ساله در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: تومور نخاعی یک زن ۳۸ ساله در مسجدسلیمان توسط دکتر فرزاد زلقی جراح و متخصص مغز، اعصاب و ستون فقرات مورد عمل جراحی قرار گرفت و حال بیمار مساعد گزارش شده است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر یاسر جلیلی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در ارتباط با جزئیات این […]

رویش زاگرس: تومور نخاعی یک زن ۳۸ ساله در مسجدسلیمان توسط دکتر فرزاد زلقی جراح و متخصص مغز، اعصاب و ستون فقرات مورد عمل جراحی قرار گرفت و حال بیمار مساعد گزارش شده است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر یاسر جلیلی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در ارتباط با جزئیات این عمل که در بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان انجام شد گفت: بیمار یک خانم ۳۸ ساله بود که از یک ماه قبل دچار درد و ضعف در پای راست شده و به سختی قادر به راه رفتن بود و روزانه علایم تشدید و ضعف پای راست شدیدتر می شد. وی ادامه داد: پس از انجام ام آر آی و تشخیص توده (تومور)نخاعی برای جلوگیری از فلج شدن، بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش دکتر زلقی و همکاری تیم جراحی عمل بسیار موفقیت آمیز و ۳ روز بعد پس از گذراندن دوران نقاهت از بیمارستان مرخص شد.

دکتر جلیلی ادامه داد: در این عمل که چند ساعت به طول انجامید توده نخاعی بین ریشه های نخاعی چهارم و پنجم کمری و دو ریشه نخاعی نابجا هم که از سطح پشتی نخاع جدا می شد و توده بین این چهار ریشه قرار داشت که با موفقیت این عمل انجام و در حال حاضر بیمار در سلامت کامل قرار دارد. لازم به ذکر است ریشه نخاعی شاخه هایی ست که از نخاع جدا می شود و کار عصب دهی در ناحیه ای از بدن پایین تر از سطح خود را انجام می دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.