• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسليمان: از مردم شريف مسجدسليمان درخواست مي كنم آرامش خود را حفظ و اجازه دهند مراجع قانوني مسئله را پيگيري كنند. / منابع انسانی لکوموتیو توسعه است.

  • کد خبر : 5754
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷

من خودم یک بختیاری هستم و حساسیت را درک می کنم. نماينده ولی فقیه، استاندار محترم، امام جمعه، نمايندگان محترم مردم با جديت در حال پيگيري این مسئله هستند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس علیرضا گوروئی فرماندار جدید مسجدسلیمان در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود در نشستی با خبرنگاران سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان قسمتی […]

من خودم یک بختیاری هستم و حساسیت را درک می کنم. نماينده ولی فقیه، استاندار محترم، امام جمعه، نمايندگان محترم مردم با جديت در حال پيگيري این مسئله هستند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس علیرضا گوروئی فرماندار جدید مسجدسلیمان در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود در نشستی با خبرنگاران سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان قسمتی از برنامه های خود را تشریح کرد. وی گفت: قبل از هر چیز بسیار خوشحالم که به عنوان یک خدمت گزار در کنار مردم خوب مسجدسلیمان هستم. این توفیقی بود که خداوند متعال نصیب من کرده تا بتوانم به مردم نجیب و خوب پایتخت نفتی ایران خدمت کنم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: آمده ام تا در کنار دیگر مسئولین شهرستان در خدمت مردم باشم و یکی از برنامه های ما ایجاد هم افزایی  و همسويي بين نيروهاي خدمتگزار است.

وی گفت: اولویت اول ما در مسجدسلیمان کاهش نرخ بیکاری در شهرستان است که امیدواریم هر چه سریع تر با افتتاح کارخانه آلومینیوم سازی و پتروشیمی درصد زیادی از این مشکل مرتفع گردد. عمران شهری یکی دیگر از اهداف ماست. مهندس گوروئی ادامه داد: ما در سه بخش بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت برنامه ریزی کرده ایم. مسجدسلیمان با 43 درصد و نیم نرخ بیکاری رتبه اول را در استان دارد همه مسئولین باید دست به دست هم بدهند و تلاش کنند تا مشکلات شهرستان را با یک خرد جمعی و همچنين با مدیریت منابع انسانی به حداقل برسانند، چرا كه به اعتقاد من منابع انسانی لکوموتیو توسعه است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرماندار مسجدسليمان در ادامه از تلاش براي بهبود چند شاخص عمده در شهرستان سخن به ميان آورد و گفت:

کاهش نرخ بیکاری، ارتقاء سطح بهداشت عمومی و بهبود چهره ي شهر، توسعه دانشگاه آزاد، استفاده بهتر از ظرفیت نفت چند شاخص مهمي ست كه بايد آنان را در اولويت كاري قرار داد. وي گفت: مشاركت مردم و سرمايه گزاري بخش خصوصي بسيارحائز اهميت است. بايد با كارهايي كه انجام مي دهيم هم مردم را اميدوار كنيم و هم باعث تشويق سرمايه گزاران بخش خصوصي و سرمايه گزاري در شهرستان بشويم كه اميدوارم اين مهم محقق گردد.

سریال سرزمین کهن

فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با اعتراض مردم به سريال سرزمين كهن به خبرنگار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت:

در ابتدا جا دارد از همه مردم شريف مسجدسليمان تشکر کنم که دینداری و مقید بودن خودشان رو به قانون نشان دادند. آقای استاندار با حساسیت دارند این مسئله را پیگیری می کنند. من از همه مردم شريف مسجدسليمان درخواست مي كنم كه آرامش خود را حفظ و اجازه دهند مراجع قانوني مسئله را پيگيري كنند. به مردم قول می دهم در رفع این آزردگی تمام تلاشم را انجام بدهم. وي گفت:

مردم شريف مسجدسليمان اعتراضشان را به بهترين نحو و با رعايت قانون انجام داده اند و همان گونه كه مشاهده كردند مسئولين اين سريال از تمامي بختياري ها معذرت خواهي كردند. در ارتباط با ادامه اين سريال هم نخبگان و مسئولين استان و كشور در حال پيگيري هستند. وي گفت: من خودم یک بختیاری هستم و حساسیت را درک می کنم حضرت آيت الله جزايري نماينده محترم ولی فقیه در استان خوزستان، جناب مهندس مقتدايي استاندار محترم خوزستان، حضرت حجت الاسلام اميني امام جمعه محترم ، جناب دكتر جليلي نماينده محترم شهرستان و ديگر نمايندگان محترم مردم با جديت در حال پيگيري این مسئله هستند. وي در پايان يك بار ديگر از مردم خواست آرامش خود را حفظ و مطمئن باشند مسئولين همچنان در حال پيگيري اين مسئله هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. حقیقتا باید از تلاش و همراهی مسئولین شهرستان مسجدسلیمان برای همراهی و مدیریت خوب معضلی که در ارتباط با این سریال مشکوک بوجود آمده بود خصوصا حاج آقا امینی و فرماندار که خود در کنار مردم به این سریال اهانت آمیز اعتراض کرده بودند قدر دانی ویژه کرد و همه شاهد بودیم که وقتی مسئولین دغدغه های مردم را درک میکنند و با آنان همدردی و در کنارشان قرار میگیرند چه نتایج مطلوبی ببار می آورد و مردم چقدر مطیع مدیران و مسئولان خود هستند ،  اگر حاج آقا امینی و سایر مسئولین شهر در برابر این توهین به بختیاری بی تفاوت بودند ممکن بود مسایلی مانند دزفول و برخی شهرهای دیگر پیش بیاید ، باید تشکر ویژه کرد از این مدیریت قوی و مدبرانه – مرحبا  

  2. انصافا در همين مدت كم فرماندار محترم توانست ارتباط خيلي خوبي با مردم پيدا كند.

  3. واقعا اگه فرماندار و امام جمعه نبودند معلوم نبود چي مي شد.

  4. درود بر امام جمعه محترم، فرماندار محترم، برادران نيروي انتظامي، سايت هاي خبري مسجدسليمان، خوزستان و بختياري كه با تمام وجود يكدل و يكرنگ تلاش كردند تا اين نتيجه حاصل شد.

  5. دوستان سلام!من یک ایرانی هستم!من یک بختیاری هستم و به ایرانی و بختیاری بودنم افتخار میکنم!واقعا مردم خوب مسجد سلیمان گل کاشتن!ولی یه عده می خواستن از این فرصت و غیرت این قوم سوءاستفاده کنن که نتونستن!چون مردم این دیار اونقدر دنیا دیده و وطن دوست هستن که منطقی با همه چیز برخورد می کنن!و مرحبا به توجه و همکاری مسئولین به خصوص فرماندار جدید و امام جمعه این شهرستان که با غیرت و اقتدار در کنار این مردم ایستادند و دست از حمایت بر نداشتند!

  6. فقط اقای صالحی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.