• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

اطلاعیه باشگاه نفت مسجدسلیمان جهت حضور پرشور هواداران در دیدار با نفت آبادان

  • کد خبر : 57470
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
اطلاعیه باشگاه نفت مسجدسلیمان جهت حضور پرشور هواداران در دیدار با نفت آبادان

رویش زاگرس: باشگاه نفت مسجدسلیمان با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران نفت مسجدسلیمان برای حضور گسترده و پرشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی در بازی با نفت آبادان دعوت به‌عمل آورد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در بخشی از این اطلاعیه آمده است: هواداران شریف، وفادار و متعصب نفت مسجدسلیمان می دانیم روزهای سختی بر […]

رویش زاگرس: باشگاه نفت مسجدسلیمان با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران نفت مسجدسلیمان برای حضور گسترده و پرشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی در بازی با نفت آبادان دعوت به‌عمل آورد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در بخشی از این اطلاعیه آمده است:
هواداران شریف، وفادار و متعصب نفت مسجدسلیمان می دانیم روزهای سختی بر شما گذشته است اما اکنون تمام مجموعه باشگاه و تیم در حرکتی یکپارچه عزم خود را جزم کرده اند با حمایت شما بار دیگر غرش شیران زاگرس در ورزشگاه طنین انداز شود. اکنون مجموعه باشگاه نفت مسجدسلیمان از هیات مدیره و مدیرعامل تا سرمربی و تک تک اعضای تیم هم قسم، اراده کرده اند که بار دیگر قدرتمندانه برای شادی شما هواداران وفادار نفت بختیاری در اقصی نقاط ایران اسلامی با تمام توان خود از سهمیه استان خوزستان و مسجدسلیمان پرافتخار در لیگ برتر دفاع کنند که بی تردید بدون حضور حماسی و پرطنین هواداران محقق نخواهد شد.
بی شک یکبار دیگر می توانیم در کنار هم این روزها را پشت سر گذاشته تا شاهد طلوع دوباره باشیم.
سه شنبه ۲۵بهمن، منتظر قدم های ارزشمند و غیرتمند تک تک شما در بازی با صنعت نفت آبادان هستیم. لازم به ذکر است بلیط این دیدار بصورت رایگان در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.