• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

كات/ پخش سریال «سرزمین کهن» متوقف شد

  • کد خبر : 5746
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پخش سریال تاریخی «سرزمین کهن» تا زمان انجام تحقیقات و تحقق دستورات قبلی «عزت‌الله ضرغامی» رئیس رسانه ملی متوقف شده است. «سیدتقی سهرابی» مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هفته جاری هیاتی از سوی رئیس رسانه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پخش سریال تاریخی «سرزمین کهن» تا زمان انجام تحقیقات و تحقق دستورات قبلی «عزت‌الله ضرغامی» رئیس رسانه ملی متوقف شده است.

«سیدتقی سهرابی» مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هفته جاری هیاتی از سوی رئیس رسانه ملی برای بررسی و بازخورد پخش سریال «سرزمین کهن» به برخی استان های کشور سفر خواهد کرد.

وی افزود: این گروه ماموریت دارد از طریق گفت وگوی مستقیم با معترضین؛ منتقدین و همچنین ائمه جمعه، نخبگان و مسئولان استان های یاد شده گزارش جامعی به رئیس سازمان ارائه دهد.

سهرابی تصریح کرد: ادامه پخش این سریال منوط به نتیجه تحقیقات و تحقق کامل دستورات قبلی رئیس محترم سازمان خواهد بود.

سریال سرزمین کهن ساعت ۲۲:۳۰ روزهای پنجشنبه از شبکه سه سیما پخش می شد و تکرار آن ساعت ۱۹:۳۰ روزهای جمعه بود. تاکنون چهار قسمت از این سریال پخش شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. درود خدا بر بختياري ها و درود بر مسئوليني كه به اعتراضات به حق مردم لبيك گفتند و صداي انان را شنيدند.

  2. با سپاس از مسئولین رسانه ملی بخاطر عذرخواهی شجاعانه و توجه شان به خواسته قوم بختیاری و با تشکر از نخبگان بختیاری و همه کسانیکه در این مدت با متانت و رفتاری که بیانگر شان و منزلت بختیاری است برخوردی متمدنانه داشتند امید است که اوباشگری تعدادی جوان خام که دچار هیجانات شدند به حساب فرهنگ جامعه بختیاری گذاشته نشود که بختیاری در طول 35 سال پس از انقلاب هیچگونه مزاحمتی نداشته است  و رفتار درست و اعتراض همراه با شعور مردم غیور مسجدسلیمان ، ایذه،لردگان، اهواز و… که در کنار امام جمعه و فرماندار و شورای شهر و سایر مسئولین کشوری و در کمال ادب و احترام و بدون توهین و اوباشگری صورت گرفت و نشانگر فرهنگ والا و بالای بختیاریست، بیشتر دیده شود، امید است رفتار غیر قابل قبول ، تنها در یک شهر خوزستان را در همان شهر آسیب شناسی کنند و آنرا به کل جامعه بختیاری تعمیم ندهند.
      

  3. تشكر از همه مسئولان بختياري و مردم شريف آن. از سردار محسن رضايي كه موضوع را به شوراي عالي امنيت ملي بردند ودر شبكه سراسري هشدار دارند متشكريم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.