• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

دعوت وزنه بردار جوان مسجدسلیمانی به اردوی تیم ملی

  • کد خبر : 5736
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با نظر و تشخیص کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ، وزنه بردار جوان مسجدسلیمانی به اردوی تیم ملی دعوت شد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، ابراهیم ورناصری وزنه بردار دسته 77 کیلوگرم تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با نظر و تشخیص کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ، وزنه بردار جوان مسجدسلیمانی به اردوی تیم ملی دعوت شد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، ابراهیم ورناصری وزنه بردار دسته 77 کیلوگرم تیم نفت مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی کشورمان جهت حضور در مسابقات آسیایی راه یافت.

مهران مطلق مربی تیم وزنه برداری نفت مسجدسلیمان در خصوص دعوت شاگردش به تیم ملی می گوید : وزنه برداری ورزش سنگینی است و برای ادامه حضور در این رشته جدای از علاقه باید افراد از توانایی مالی هم برخوردار باشند و با دعوت ابراهیم انگیزه فعالیت در سایر اعضای تیم نیز تقویت می گردد . قهرمان اسبق آسیا و ایران می افزاید : این رشته ی مهیج ورزشی در مسجدسلیمان طرفداران زیادی دارد و در واقع مسجدسلیمان مهد این رشته در ایران است و با حمایت های مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ساخت سالن ورزشی و فراهم آوردن تجهیزات مناسب ، استعدادهای ناشناخته ای همچون ابراهیم ورناصری در این شهر بسیار یافت می شود که امیدوارم مسئولین تیم ملی نگاهی ویژه به وزنه برداران این خطه داشته باشند .

افشین صالحی پور دیگر مربی تیم وزنه برداری نفت مسجدسلیمان نیز با ابراز خرسندی از دعوت شاگردش به تیم ملی می گوید : ابراهیم ورناصری از وزنه برداران خوب و با اخلاق تیم ما محسوب می شود که
سابقه ی قهرمانی در مسابقات جوانان کشور را در پرونده دارد .وی می افزاید : نوجوانان و جوانان علاقمند به وزنه برداری در این خطه کم نیستند و امیدوارم با درخشش پولادمردان این خطه در مسابقات منطقه ای و کشوری باردیگر اکثریت تیم ملی کشورمان از وزنه برداران این خطه تشکیل شود .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.