• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

آئین افتتاح نمایندگی مجاز ایران خودرو در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 57085
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
آئین افتتاح نمایندگی مجاز ایران خودرو در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+ تصاویر

رویش زاگرس: با حضور رضا رضایی فاضل فرماندار مسجدسلیمان، مهندس وردینی معاونت خدمات پس از فروش شرکت ایساکو، مهندس شاه حسینی مدیریت سازمان فروش ایران خودرو، مهندس اسکویی، مهندس معینی، و تعدادی از مدیران ایران خودرو به همراه جمعی از نمایندگان ایران خودرو و مسئولان شهرستان آئین افتتاح نمایندگی مجاز ایران خودرو در شهرستان مسجدسلیمان […]

رویش زاگرس: با حضور رضا رضایی فاضل فرماندار مسجدسلیمان، مهندس وردینی معاونت خدمات پس از فروش شرکت ایساکو، مهندس شاه حسینی مدیریت سازمان فروش ایران خودرو، مهندس اسکویی، مهندس معینی، و تعدادی از مدیران ایران خودرو به همراه جمعی از نمایندگان ایران خودرو و مسئولان شهرستان آئین افتتاح نمایندگی مجاز ایران خودرو در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر رضایی فاضل سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در سخنانی با بیان این که راه‌اندازی شرکت ایران خودرو در شهرستان در راستای ارائه تسهیلات و خدمات‌رسانی به مردم انجام شده است افزود: مشکلات فراوانی در زمینه خدمات فروش و پس از فروش وسایل ایران خودرو در شهرستان وجود داشت که با افتتاح این نمایندگی، بسیاری از مشکلات مشتریان مرتفع می‌شود و زمینه رضایت‌مندی مردم بالا خواهد رفت.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و کارآفرینی این سرمایه گزار محترم بخش خصوصی آستین همت بالا زد و شعار سال را محقق کرد. وی ادامه داد: این نمایندگی تنها نمایندگی شرکت ایران خودرو در شهرستان می باشد که براساس آخرین استانداردهای روز شرکت ایرانخودرو ایجاد شده و این اقدام به منظور بهبود شاخص سهولت دسترسی مشتریان به خدمات ایران خودرو و ارتقای رضایت دارندگان محصولات ایران‌خودرو از این خدمات صورت گرفته است. فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: به عنوان نماینده دولت در مسجدسلیمان از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت خواهیم کرد. رضایی فاضل گفت: خداوند را شاکریم با همت جوانان غیور و با اصالت ایرانی پرچم پر افتخار نظام جمهوری اسلامی در مقابل دلارهای نفتی به اهتزار در آمده است…

مهندس مهدی ربیعی صاحب امتیاز و مسئول نمایندگی ایران خودرو در مسجدسلیمان نیز در سخنانی با بیان این که این مجموعه با سرمایه گزاری حدود ۲۰ میلیارد تومان ظرفیت ۴۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم را دارد که در حال حاضر ۲۰ نفر نیروی بومی در این مجموعه مشغول به کار هستند. وی افزود: تلاش می کنیم خدماتی قابل قبول از جمله خدمات فروش، پس از فروش، گارانتی و… به شهروندان و مشتریان ارائه شود.

مهندس وردینی معاون خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز گفت: در حال حاضر ۶۵۷ نمایندگی مجاز ایران‌خودرو در سراسر کشور در حال خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات این مجموعه هستند و با توجه به نیازسنجی در هر استان نمایندگی‌ها به لحاظ کمی و کیفی گسترش پیدا می‌کنند.

وی با بیان این‌که هم‌زمان با اجرای طرح تحول کیفی در سال ۱۴۰۱، علاوه بر بهبود کیفی محصولات تولیدی ایران‌خودرو، کیفیت ارایه خدمات پس از فروش نیز در سطح مطلوبی رشد داشته، افزود: طبق ارزیابی و اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو امسال برای نخستین بار در صنعت خودروی کشور، موفق به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش به عنوان تنها شرکت حائز این جایگاه شد و با کسب تمامی ستاره‌های ارزیابی، صدرنشینی خود را برای سیزدهمین سال متوالی حفظ کرد. وی یادآور شد: در حال حاضر، بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو شاغل هستند. این افراد پیش از آغاز به کار در دوره‌های مختلفی که در شرکت ایساکو برگزار می‌شود، حضور می‌یابند و پس از قبولی در آزمون، فعالیت خود را در نمایندگی‌ها شروع می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.