• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
0

انتقاد نفت مسجدسلیمان از عدم تعویق دیدار با ملوان
برگزاری یک بازی مهمتر از سلامتی بازیکنان نیست!

  • کد خبر : 57082
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

رویش زاگرس: باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به عدم تعویق دیدار با ملوان به انتقاد از شرایط موجود پرداخت. به گزارش رویش زاگرس، هفته پایانی رقابت های لیگ برتر، تحت تأثیر وضعیت جوی شهرهای میزبان قرار گرفته، به نحوی که دیدار استقلال و تراکتور به دلیل بارش شدید برف در تبریز، لغو […]

رویش زاگرس: باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به عدم تعویق دیدار با ملوان به انتقاد از شرایط موجود پرداخت.
به گزارش رویش زاگرس، هفته پایانی رقابت های لیگ برتر، تحت تأثیر وضعیت جوی شهرهای میزبان قرار گرفته، به نحوی که دیدار استقلال و تراکتور به دلیل بارش شدید برف در تبریز، لغو شد و هنوز مشخص نیست که این بازی فردا برگزار خواهد شد یا خیر.
البته لغو این دیدار و وضعیت جوی، تنها مشکل این هفته از رقابت های لیگ برتر نبوده چرا که دیدار نفت مسجدسلیمان و ملوان نیز به دلیل آب و هوای انزلی، باعث ایجاد مشکلاتی برای نماینده استان خوزستان شده است.
تیم نفت مسجدسلیمان با انتشار اطلاعیه ای، از سختی سفر به انزلی خبر داده و با گلایه از مسئولین ملوان، مخالفت آنها با تعویق ۲۴ ساعته دیدار امروز را مورد انتقاد شدید قرار داده است.
در این اطلاعیه آمده است که به دلیل وضعیت بد آب و هوایی و لغو پروازها، کاروان این تیم در چند گروه توانسته اند بامداد امروز خود را به انزلی برسانند و حتی تعدادی از اعضای تیم هنوز در مسیر رسیدن به این شهر هستند و تا ساعتی قبل از شروع بازی، خود را به انزلی می رسانند.
مسجدسلیمانی ها ادعا می کنند که درخواست تعویق ۲۴ ساعته در برگزاری این دیدار را به سازمان لیگ ارسال کرده اند ولی تیم ملوان اصرار داشته است که این بازی امروز برگزار شود و در نهایت کاروان این تیم در شرایط بد آب و هوایی و با اتوبوس، خود را به انزلی رسانده است.
در اطلاعیه تیم نفت با انتقاد از وضعیت موجود آمده است: آیا فوتبال از سلامتی بازیکنان مهم تر است؟ بازیکنان تیم نفت متأهل و تعدادی از آنها نان آور خانواده های خود هستند و ممکن است به علت خستگی و شرایط بد بدنی، دچار مصدومیت شدید شده و از میادین دور بمانند. سوال اینجاست که اگر بازی فردا برگزار می شد، چه اتفاقی رخ می داد؟ آیا بخاطر یک بازی فوتبال، باید جان و سلامتی بازیکنان به خطر بیفتد؟ یادمان نرود که اصل و ماهیت ورزش، سلامتی و جوانمردی ست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.