• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

نامه دستیار ویژه رئیس جمهور به رئیس سازمان صدا و سیما: حفظ و تقویت وحدت ملی،وظیفه همه ی ماست

  • کد خبر : 5694
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام علی یونسی،طی نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما،خواستار توجه بیشتر به حساسیت های فرهنگی و تاریخی اقوام و اقلیت های مذهبی ایران در راستای حفظ و تقویت وحدت ملی شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زاگرسیان ایران، یونسی،در این نامه ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام علی یونسی،طی نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما،خواستار توجه بیشتر به حساسیت های فرهنگی و تاریخی اقوام و اقلیت های مذهبی ایران در راستای حفظ و تقویت وحدت ملی شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زاگرسیان ایران، یونسی،در این نامه ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به سفارش اکید بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران،مبنی بر جلوگیری از پخش مطالب بر خلاف مصالح ملی از صدا و سیما،توجه بیشتر آن سازمان در خصوص جلوگیری از بروز سوءتفاهم برای اقوام و اقلیت های دینی ایران را خواستار شد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی،در این نامه خطاب به آقای ضرغامی اشاره نموده که علیرغم زحمات قابل تقدیر و شایسته صدا و سیما،در برخی موارد،مطالبی مطرح و ارائه می شود که با روش کلی صدا و سیما بعنوان رسانه ملی آحاد ملت ایران منافات دارد.

حجت الاسلام یونسی با اشاره به جایگاه ویژه اقوام ایرانی و از جمله قوم بختیاری در تاریخ سرزمین کهن،احترام به اقوام و اقلیت های مذهبی کشور را زمینه ساز حفظ روحیه شهروندی و وحدت و اتحاد ملی دانسته و خاطر نشان کرد؛در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش برای استیفای حقوق ملت ایران در عرصه بین المللی است،وحدت داخلی و احترام به شهروندان ایرانی،همچون همیشه ضرورتی قابل توجه است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. چرا یونسی بصراحت از تخریب بختیاری ها در سریال سرزمینکهن یاد نمی کند و اشاره به اقلیتهای دینی دارد؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.