• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسلیمان۱ فولاد خوزستان۴
میزبان و مهمان فرق ندارد، نفت مسجدسلیمان به هیچ تیمی نه نمی گوید/ نفت با شکست از فولاد به رده آخر جدول سقوط کرد/با استعفای دسته جمعی هواداران را خوشحال کنید

  • کد خبر : 56886
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>نفت مسجدسلیمان۱ فولاد خوزستان۴</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>میزبان و مهمان فرق ندارد، نفت مسجدسلیمان به هیچ تیمی نه نمی گوید/ نفت با شکست از فولاد به رده آخر جدول سقوط کرد/با استعفای دسته جمعی هواداران را خوشحال کنید</span>

رویش زاگرس: هفته دوازدهم لیگ ۲۲ – استادیوم شهید بهنام محمدی دوشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۱۷ نفت مسجدسلیمان ۱ – فولاد خوزستان ۴ گل: سینا شاه‌عباسی (۶۸- گل به خودی) برای نفت – موسی کولیبالی (۲- پنالتی و ۴+۹۰)، احمد عبدالله‌زاده (۶۴- پنالتی)، ساسان انصاری (۶۹) برای فولاد داور: علی صفایی کمک داوران: […]

رویش زاگرس: هفته دوازدهم لیگ ۲۲ – استادیوم شهید بهنام محمدی
دوشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۱۷
نفت مسجدسلیمان ۱ – فولاد خوزستان ۴
گل: سینا شاه‌عباسی (۶۸- گل به خودی) برای نفت – موسی کولیبالی (۲- پنالتی و ۴+۹۰)، احمد عبدالله‌زاده (۶۴- پنالتی)، ساسان انصاری (۶۹) برای فولاد
داور: علی صفایی
کمک داوران: محمدعلی پورتقی و محسن بابایی
اخراج: علی عبدالله‌زاده (۶۱- نفت)
اخطار: سینا شاه‌عباسی، احمد عبدالله‌زاده (فولاد)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: سعید جلالی‌راد، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، علی عبدالله‌زاده، مسلم مجدمی (۸۰- مجتبی مقتدایی)، میثم نقی‌زاده، امیرحسین کریمی، اسماعیل بابایی (۸۹- علی کیانی‌فر)، سامان نریمان جهان (۸۰- سیدمحمد خرم‌الحسینی)، پیمان رنجبری (۸۹- آریا برزگر) و پیمان میری (۶۶- رضا دهقانی)
سرمربی: رضا مهاجری

فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سینا شاه‌عباسی (۶۹- سعید آقایی)، حمید بوحمدان، محمد آبشک (۳۴- احمد عبدالله‌زاده)، احسان پهلوان، علیرضا کوشکی، ساسان انصاری و علی قربانی (۷۵- محمدرضا غبیشاوی)
سرمربی: جواد نکونام

خلاصه بازی
دربی جنوب در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی ۴-۱ فولاد خوزستان برابر نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت.

لحظاتی از سوت شروع بازی گذشته بود که سوت داور میدان به نشانه‌ی خطای هند پنالتی مدافع نفت مسجدسلیمان نواخته شد و موسی کولیبالی مدافع فولادی‌ها از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت. در ادامه‌ی نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه‌های طرفین رخ نداد و پنالتی منجر به گل فولاد خوزستان تنها صحنه‌ی قابل ذکر این نیمه بود.

در نیمه دوم و در شرایطی که بازیکنان نفت برای زدن گل تساوی تلاش می‌کردند، باز هم یک اشتباه در خط دفاعی میزبان باعث ایجاد یک ضربه پنالتی دیگر برای فولادمردان شد و این بار احمد عبدالله‌زاده در دقیقه ۶۴ برای سرخ‌پوشان گل زد. خطای پنالتی علی عبدالله‌زاده مدافع نفت با اخراج این بازیکن و ۱۰ نفره شدن سفیدپوشان همراه بود. دقایقی بعد از این گل نوبت به اشتباه مدافعان فولادی رسید و سینا شاه‌عباسی دروازه‌ی تیم خودی را گشود تا در دقیقه ۶۸ باز هم فاصله گل‌ها به حداقل برسد.

در بیست دقیقه پایانی تیم ۱۰ نفره نفت مسجدسلیمان به دنبال زدن گل تساوی بود و بازیکنان فولاد خوزستان چشم به خلق موقعیت برای رسیدن به گل‌های بودند که در نهایت فولادی‌ها به خواسته‌شان رسیدند و گل‌های ساسان انصاری و موسی کولیبالی نتیجه را ۴-۱ کرد.

فولاد خوزستان با کسب سه امتیاز این دربی استانی ۱۵ امتیازی شد و نفت مسجدسلیمان به رده آخر جدول نزول کرد.

شرح گل‌ها
۰-۱ (فولاد): توپ درون محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به دست مدافع این تیم برخورد کرد و یک ضربه پنالتی به نفع فولادمردان اعلام شد که موسی کولیبالی با ضربه محکم به زاویه سمت راست دروازه نفتی‌ها را گشود.

۰-۲ (فولاد): اشتباه فاحش علی عبدالله‌زاده مدافع نفت و توپ‌ربایی علی قربانی یک ضربه پنالتی برای فولاد خوزستان به همراه داشت و این بار احمد عبدالله‌زاده با ضربه پای چپ دروازه نفت را باز کرد.

۱-۲ (نفت): در پی ارسال توپ به محوطه جریمه فولاد خوزستان، سینا شاه‌عباسی که قصد رساندن توپ به کریستوفر کنت را داشت، به اشتباه دروازه‌ی تیم خودی را گشود تا اختلاف گل‌ها به حداقل برسد.

۱-۳ (فولاد): ارسال زمینی سعید آقایی به دهانه دروازه نفت مسجدسلیمان با ضربه پشت پای ساسان انصاری تبدیل به گل شد و این بازیکن سومین گل تیم میهمان را به ثمر رساند.

۱-۴ (فولاد): کرنر ارسالی عبدالله‌زاده با ضربه سر حمید بوحمدان به موسی کولیبالی رسید و شوت این بازیکن خارجی فولاد خوزستان پس از برخورد به بدن عقیل کعبی به درون دروازه نفت مسجدسلیمان غلطید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.