• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
1

حسین عالی محمدی تمرینات خود را برای ثبت رکوردهای تازه آغاز کرد

  • کد خبر : 56868
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی رکورد دار حرکات انفرادی با توپ جهت ثبت رکورد جدید تمرینات خود را آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رکوردار چند رشته ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: پس از وقفه ای کوتاه به دلیل برخی مشکلات تمرینات فشرده خود را برای ثبت […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی رکورد دار حرکات انفرادی با توپ جهت ثبت رکورد جدید تمرینات خود را آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رکوردار چند رشته ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: پس از وقفه ای کوتاه به دلیل برخی مشکلات تمرینات فشرده خود را برای ثبت چند رکورد جدید آغاز کرده ام.

عالی محمدی که سابقه فتح قلل مرتفع کشور را در کارنامه خود دارد گفت: قرار است چند قله مرتفع کشور را با کمترین مدت زمان به ثبت برسانم. ضمن آن که برنامه هایی نیز برای رکوردهای تازه حمل توپ در دستور کار دارم. رکوردار مطرح مسجدسلیمان با بیان این که تمامی این برنامه طی جدول زمانی تا پایان سال اجرایی خواهند شد گفت: پس از ثبت این رکوردها از ورزش خداحافظی و به کار اموزش جوانان خواهم پرداخت.

حسین عالی محمدی در پایان سخنان خود گفت: جا دارد از همسرم که در تمامی این سال ها پشتیبان من بوده است و همه سختی ها ر ابه جان خریده است تشکر و قدردانی نمایم چرا که قطعا اگر حمایت های ایشان نبود نمی توانستم این افتخار آفرینی ها را به ثبت رسانده و نام مسجدسلیمان را طی این سال ها رسانه ای کنم. لازم به ذکر است عالی محمدی همزمان در رشته های کوه نوردی، دوچرخه سواری و… فعالیت می کند که از جمله افتخارات ایشان می توان به ماراتن پیاده روی شمال تا جنوب در مدت ۳۱ روز، طی کردن دور ایران با دوچرخه، فتح قله های دماوند، سبلان، الوند، زردکوه بختیاری،فتح دیوار چین، برج میلاد با روپایی و… تنها بخشی از افتخارات عالی محمدی می باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.