• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
3

به همت اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان از استاد علیداد حسینی منجزی تقدیر شد

  • کد خبر : 56846
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
به همت اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان از استاد علیداد حسینی منجزی تقدیر شد

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش از استاد علیداد حسینی منجزی تقدیر شد. استاد علیداد حسینی منجزی متولد سال ۱۳۳۵ بخش عنبر از توابع شهرستان مسجدسلیمان، معلم و پیشکسوت ارزنده ورزش، اسوه اخلاق، و فرزند شایسته مسجدسلیمان می باشد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  […]

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش از استاد علیداد حسینی منجزی تقدیر شد. استاد علیداد حسینی منجزی متولد سال ۱۳۳۵ بخش عنبر از توابع شهرستان مسجدسلیمان، معلم و پیشکسوت ارزنده ورزش، اسوه اخلاق، و فرزند شایسته مسجدسلیمان می باشد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  وی فوتبال را از زمین های خاکی محله حسین قصاب بازار چشمه علی زیر نظر شادروان صفدر پروین و فرج الله رضایی شروع و در سال ۱۳۴۹ به باشگاه پاس رفت و در این تیم بازی های درخشانی زیرنظر آقایان ناصر قربانی و خسرو کریم مالک انجام داد. او پس از خدمت سربازی به عنوان معلم ورزش مدارس مسجدسلیمان قبول و مشغول انجام وظیفه شد.

علیداد منجزی موسس دسته ورزشی مشعل سال۱۳۵۸، باشگاه ورزشی پرسپولیس سال ۱۳۶۳، و باشگاه بدنسازی پیروزی مسجدسلیمان سال۱۳۸۰می باشد. وی شلیک های ناگهانی از راه دور و پرتاب های بلند (اوت) همواره برای تیم ها خطر آفرین بود. استاد حسینی منجزی علاوه بر فوتبال در دوهای نیمه اسقامت ۳ ، ۵ و ۷ کلیومتر و دو صحرانوردی همواره روی سکوی قهرمانی شهرستان و استان بود، منجزی به عنوان مربی مدارس در دو صحرانوردی در شهرستان، استان و کشور نیز قهرمانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

علیداد منجزی به عنوان مربی هندبال هم رزومه درخشانی در سطح شهرستان و استان دارد. ایشان از اساتید بزرگی چون شادروان ایرج سلیمانی، فرهاد لاله زار، صیدال سرقلی، شادروان شعبان پورحبیبی بهره لازم را کسب کرده است. منجزی اوقات فراغت خود را به ماهیگیری، کوهپیمایی، عکاسی و مطالعه کتاب و شعر می گذراند.

وی با عشق ۳۰ سال به عنوان باشگاه دار، بازیکن و مربی خدمات شایانی به ورزش مسجدسلیمان کرده است. وی دارای چهار پسر و یک دختر که همگی دارای مدارک عالی تحصیلی می باشند، دکتر بهرام حسینی منجزی فرزند کوچک  ایشان دارای مدرک دکترای شیمی با ثبت پنج اختراع و سه مقاله علمی جهانی از مفاخر مسجدسلیمان در حال حاضر در یکی از دانشگاههای معتبر کشور آلمان مشغول به ادامه تحصیل می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.