• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

به همت اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان از استاد محمدرضا شیخ رباط تقدیر شد

  • کد خبر : 56816
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
به همت اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان از استاد محمدرضا شیخ رباط تقدیر شد

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان و با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان از استاد محمدرضا شیخ رباط پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمدرضا عیدی شیخ رباط ، متولد سال ۱۳۴۰ معلم و پیشکسوت ارزنده ورزش، اسوه اخلاق و صداقت و فرزند شایسته مسجدسلیمان است. وی […]

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان و با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان از استاد محمدرضا شیخ رباط پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمدرضا عیدی شیخ رباط ، متولد سال ۱۳۴۰ معلم و پیشکسوت ارزنده ورزش، اسوه اخلاق و صداقت و فرزند شایسته مسجدسلیمان است. وی فوتبال را از زمین های خاکی پشت برج در سال ۱۳۵۴ با تیم مبارز شروع کرد، در سال ۱۳۵۵ به تیم سروش(شاهین) رفت، سپس از سال ۱۳۵۶ تا سال ۱۳۶۶ به مدت ۱۲ سال در باشگاه اقبال بی بی یان (آزادگان ) ، در تیم های جوانان و بزرگسالان بازی کرد.

شیخ رباط با توجه به درخششی که در باشگاه آزادگان داشت به عضویت تیم منتخب جوانان شهرستان (سال های۵۶ ،۵۷ ،۵۸) و پس از آن به عضویت منتخب جوانان استان خوزستان و منتخب آموزشگاهها شهرستان و استان در آمد. وی در ایام خدمت سربازی نیز در تیم منتخب لشکر ۹۲ زرهی در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشت.

محمدرضا شیخ رباط پس از خدمت سربازی به استخدام آموزش و پرورش در آمد و بعداز چند سال به عنوان معلم ورزش مشغول به کار شد .ایشان در سال۶۳ به تیم منتخب بزرگسالان شهرستان دعوت شد و در سال۶۴ نیز با تیم منتخب بزرگسالان  قهرمان منطقه ۶ کشور شد.

استاد شیخ رباط در سال های ۶۶ و ۶۷ در باشگاه استقلال و در سال های ۶۸ و ۶۹ و۷۰ در تیم قدس بازی کرد. شیخ رباط نزد اساتید بزرگی چون آقایان: فرهاد لاله زار، ایرج کبیریان ، دیدار شهنی، محمد لرستانی، علی قلی پور، علیمردون چهرازی و لجمیری آموزش های لازم را فرا گرفت.

محمدرضا شیخ رباط در سال ۷۱ بعد از ۱۶ سال از بازیگری فوتبال خدا حافظی کرد. سپس در لباس مربیگری از سال ۷۹ تا سال ۹۲ به مدت ۱۴ سال سرمربی تیم نوجوانان و جوانان نفت مسجدسلیمان فعالیت کرد و از سال ۸۰ تا ۸۲ سرمربی  نوجوانان نفت و عنوان قهرمانی شهرستان را با تیم نوجوانان و جوانان نیز در کارنامه خود دارد، استاد شیخ رباط همچنین با تیم جوانان نفت مسجدسلیمان قهرمان و به لیگ دسته یک استان راه یافت و در سال ۸۳ قهرمان لیگ دسته یک استان و به لیگ برتر استان راه یافت.

استاد هم اکنون بازنشسته فرهنگی و در مسجدسلیمان منطقه هشت بنگله سکونت دارد ، سلامتی ، بهروزی و توفیق روز افزون استاد شیخ رباط را از ایزدِ منان خواهان و خواستارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.