• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
3

پاسخ کمال تبریزی به انتقادات مطرح‌شده درباره سریال «سرزمین کهن»

  • کد خبر : 5675
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: كارگردان سریال «سرزمین کهن» در پاسخ به برخی تحلیل و ارزیابی‌ها در خصوص قسمت‌های پخش شده این سریال تاریخی گفت: «سرزمین کهن» روایت مبارزه ملت ایران برای به بارنشستن انقلاب اسلامی است. کمال تبریزی در یادداشتی با ابراز احترام به نقش همه اقوام کشور در مبارزات انقلاب اسلامی گفت: اسامی شخصیت‌های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: كارگردان سریال «سرزمین کهن» در پاسخ به برخی تحلیل و ارزیابی‌ها در خصوص قسمت‌های پخش شده این سریال تاریخی گفت: «سرزمین کهن» روایت مبارزه ملت ایران برای به بارنشستن انقلاب اسلامی است.

کمال تبریزی در یادداشتی با ابراز احترام به نقش همه اقوام کشور در مبارزات انقلاب اسلامی گفت: اسامی شخصیت‌های این سریال صرفاً نام خانوادگی افراد است و اشاره‌ای به هیچ یک از اقوام غیور و دلاور کشور ندارد.

کارگردان «سرزمین کهن» با اشاره به وقایع آتی داستان این سریال گفت: قهرمان اصلی سریال که نقش مهم و موثری در نهضت خرداد و همراهی با روحانیت و امام دارد،‌ از همین خانواده بختیاری است و قضاوت درباره شخصیت‌های مثبت و منفی این سریال به صبر و حوصله بیشتری احتیاج دارد.

لازم به ذکر است علاوه بر قشر عظیمی از مردم ,بیش از 60نفر از نمایندگان مجلس نیز در تذکرات جداگانه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما و شورای نظارت بر صدا و سیما توقف پخش سریال «سرزمین کهن» را به دلیل اهانت به قوم بختیاری در این سریال خواستار شده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. کمال تبریزی تو مایه ننگ ایران و ایر انی و تبریز هستی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.