• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
2

امام جمعه مسجدسلیمان: آقای ضرغامی سریال سرزمین کهن وحدت شکن است این سریال را متوقف کنید

  • کد خبر : 5671
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۲۰

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام و المسلمین امینی در مراسم بزرگداشت اولین شهید انقلاب مسجدسلیمان با اشاره به پخش سریال سرزمین کهن از صدا و سیما، گفت: پخش سریال سرزمین کهن قبل از هر چیزی وحدت شکن است و از آقای ضرغامی می خواهیم که دستور دهند پخش این سریال متوقف شود. به گزارش […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام و المسلمین امینی در مراسم بزرگداشت اولین شهید انقلاب مسجدسلیمان با اشاره به پخش سریال سرزمین کهن از صدا و سیما، گفت: پخش سریال سرزمین کهن قبل از هر چیزی وحدت شکن است و از آقای ضرغامی می خواهیم که دستور دهند پخش این سریال متوقف شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از خوز نیوز مجلس بزرگداشت سی پنجمین سالگرد شهادت اولین شهید انقلاب در مسجدسلیمان، با حضور امام جمعه شهرستان و آحاد مختلف مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر سه رکن «دین اسلام»، «رهبری امام» و «حمایت مردم» استوار بوده و هست، افزود:

یکی از نشانه های اسلامی بودن انقلاب ما شهدای عزیزی هستند که جان خود را خالصانه تقدیم امام و انقلاب و ارزش ها کردند. وی با اشاره به رشادت های اولین شهید انقلاب اسلامی در شهرستان مسجدسلیمان، شهید «داریوش محمدی» عنوان کرد: شهید داریوش محمدی دانش آموزی مکتبی، انقلابی و اهل نماز و مسجد بود که در خانواده ای متدین و انقلابی متولد شد و رشد یافت. امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با مرور سوابق مبارزاتی شهید محمدی گفت: شهید داریوش محمدی دانش آموزی انقلابی بود که در شهر اقدام به توزیع عکس ها و رساله امام خمینی(ره) می کرد و در جریان مبارزات انقلابی خود در قبل از انقلاب یک بار توسط نیروهای ساواک مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و پس از آن مجبور می شود برای رهایی از دست نیروهای رژیم، دوران نقاهت خود را به مدت چند ماه، در نزد عشایر و در زیر چادرهای آنان بگذراند و پس از بهبودی به مسجدسلیمان بازگردد.

امینی همچنین به نحوه شهادت شهید داریوش محمدی پرداخت و افزود: شهید محمدی پس از دوره نقاهت، مبارزات انقلابی خود را بصورت جدی تر دنبال کرد و بالاخره در تاریخ بیست و چهارم دی ماه سال 58 و تقریباً یک ماه مانده به پیروزی انقلاب اسلامی، در حالیکه مشغول کندن تابلوی سازمان ساواک بود، قلب او مورد اصابت گلوله مامورین ساواک قرار می گیرد و شهید می شود. امینی گفت: آخرین جمله ای که شهید داریوش محمدی قبل از شهادت خود بر زبان جاری کرد، جمله ی «درود بر خمینی» بود. امام جمعه مسجدسلیمان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پخش «سریال سرزمین کهن» از صدا و سیما افزود: چندی است «سریال سرزمین کهن» که از صدا و سیما پخش می شود، آحاد مردم خونگرم و متدین بختیاری را آزرده خاطر کرده است. وی با اشاره به سوابق تاریخی ایثارگری و وفاداری بختیاری ها نسبت به اسلام و ایران، از مسئولان صدا و سیما خواست تا در مقابل این موضوع تصمیم لازم را اتخاذ نمایند.

امینی همچنین افزود: با توجه به سوابق ارزشمند وفاداری این قوم نسبت به اسلام و ایران و انقلاب، پخش سریال سرزمین کهن، آن هم در ایام  سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قبل از هر چیزی وحدت شکن است و از مدیر ارزشمند و ارزشی صدا و سیما جناب آقای ضرغامی می خواهیم که دستور دهند پخش این سریال متوقف شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. حاجی متشکریم از تذکر جنابعالی به ضرغامی.سردار سرلشکرحاج محسن رضایی هم تذکر جدی به ریاست صدا وسیما داد. موضوع بسیار مهم بود که به شورایعالی امنیت ملی رفت.

  2. به این میگن:
    گو کلو گو عاقل
    جناب ضرغامی فکر کردی با اضافه کردن یک دیالوگ که “اینها فقط فامیلیشون بختیاریه” همه چیز تموم شد؟؟؟
    نخیر عزیز من.
    ما تا تعطیلی کامل این فیلم موهن از پا نخواهیم نشست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.