• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
4

هوشنگ هیهاوند از بیمارستان مرخص شد

  • کد خبر : 56633
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

رویش زاگرس: دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت از ترخیص هوشنگ هیهاوند کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر از بیمارستان بعد از مساعد شدن حال جسمانی این هنرمند با گذشت یک هفته از مراحل درمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس هوشنگ هیهاوند، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر که روز دوشنبه (۲ آبان ماه) به […]

رویش زاگرس: دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت از ترخیص هوشنگ هیهاوند کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر از بیمارستان بعد از مساعد شدن حال جسمانی این هنرمند با گذشت یک هفته از مراحل درمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس هوشنگ هیهاوند، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر که روز دوشنبه (۲ آبان ماه) به دلیل تشنج و بیهوشی در منزل شخصی‌اش راهی بیمارستان شد و بعد از ۴۸ ساعت از کما خارج شده بود؛ خوشبختانه بعد از سپری کردن مراحل اولیه درمان و با تشخیص پزشکان متخصص معالج امروز (دوشنبه ۹ آبان ماه) مرخص شد.

سید وحید فخرموسوی دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت که پیش از این درباره طی کردن مراحل درمان این بازیگر به ایران اکونومیست خبر داده بود؛ در گفت‌وگویی تازه با خبرنگار تئاتر ایران اکونومیست درباره آخرین وضعیت این هنرمند پیشکسوت تئاتر گفت: خوشبختانه حال آقای هیهاوند مساعد است و این هنرمند پیشکسوت امروز (دوشنبه ۹ آبان ماه) از بیمارستان مرخص شدند.پیش از این و به تازگی هوشنگ هیهاوند در ابتدای آبان ماه ۱۴۰۱ در بخش خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت که در یزد برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.

هوشنگ هیهاوند، بازیگر باسابقه تئاتر متولد سال ۱۳۳۸ و کارشناس ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. وی فعالیت خود را از اوایل دهه ۵۰ در شهر مسجدسلیمان آغاز کرده و به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر مشغول به کار بوده است.در کارنامه هنری او، همکاری با هنرمندانی همچون فرهاد مهندس‌پور، امیر دژاکام، عبدالحی شماسی، حسین مسافرآستانه، صادق صفایی و… بازی در فیلم‌های سینمایی شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی، آبادانی‌ها به کارگردانی عبدالرضا منجزی و ساز و ستار کار محرم زینال‌زاده به چشم می‌خورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.