• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

با ورود دادستان مسجدسلیمان دو نفر از ناظران و پیمانکار آسفالت شهرداری مسجدسلیمان بازداشت شدند

  • کد خبر : 56418
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
با ورود دادستان مسجدسلیمان دو نفر از ناظران و پیمانکار آسفالت شهرداری مسجدسلیمان بازداشت شدند

رویش زاگرس: با ورود دادستان مسجدسلیمان دو نفر از ناظران و پیمانکار آسفالت شهرداری مسجدسلیمان بازداشت شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در پی انتشار کلیپی در ارتباط با آسفالت بی کیفیت در یکی از مناطق شهرستان مسجدسسلیمان دکتر رحمان سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان ضمن بازدید میدانی دستور بازداشت دو نفر […]

رویش زاگرس: با ورود دادستان مسجدسلیمان دو نفر از ناظران و پیمانکار آسفالت شهرداری مسجدسلیمان بازداشت شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در پی انتشار کلیپی در ارتباط با آسفالت بی کیفیت در یکی از مناطق شهرستان مسجدسسلیمان دکتر رحمان سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان ضمن بازدید میدانی دستور بازداشت دو نفر از ناظران و پیمانکار آسفالت شهرداری مسجدسلیمان را صادر کرد. دکتر بن سعید با بیان این که در راستای احقاق حقوق عامه دادستانی به صورت قاطع بر وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری ورود کرده و سیستم قضایی با مسببان براساس قوانین و مقررات برخورد قاطع خواهد کرد. وی گفت: پرونده تعقیب کیفری در زمینه سهل‌انگاری و عدم نظارت کافی منتهی به تضییع بیت‌المال و حقوق عامه در دادستانی تشکیل شده و تحقیقات قضایی در حال انجام است تا در این زمینه با اقدامات لازم و قانونی بتوانیم نابسامانی‌ها را در حوزه آسفالت معابر و خیابان‌های شهری و حیف و میل اموال بیت المال کاهش دهیم. وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی دادستانی را در جریان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام .درود،واقعا درود بر شرف این دادستان قاطع ،مردمی و دلسوز حقوق مردم و دلسوز بیت المال، ای کاش چند نفر دیگر آدم متعهد ، خداپرست ،میهن پرست و باوجدان مثل ایشان داشتیم ، باید با افرادی که به حقوق بین المال تجاوز و تعارض می کنند به شدت برخورد کرد، البته نه اینکه این مورد مدنظر باشد فقط، بلکه منظور تمامی موارد هست، این۲نفر هم ان شاالله پس از پرداخت جریمه درحق بیت المال، به بهترین وجه ممکن جبران اشتباهات قبل را بنمایند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.