• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 1
2

جدال برنده‌های هفته نخست؛مصافی برای صدرنشینی!/نفت مسجدسلیمان۱ هوادار۱

  • کد خبر : 56098
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۴
جدال برنده‌های هفته نخست؛مصافی برای صدرنشینی!/نفت مسجدسلیمان۱ هوادار۱

رویش زاگرس: هفته دوم لیگ ۲۲ – استادیوم دستگردی تهران/ جمعه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱ – ساعت ۱۹:۳۰ هوادار تهران ۱ – نفت مسجدسلیمان ۱ گل: امیرحسین پورمحمد (۵۵) برای هوادار – سامان نریمان جهان (۲۵) برای نفت داور: سعاد وفاپیشه کمک داوران: ایوب غلام‌زاده و سید یعقوب حجتی اخطار: محمد میری، نیما انتظاری (هوادار) – […]

رویش زاگرس: هفته دوم لیگ ۲۲ – استادیوم دستگردی تهران/ جمعه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱ – ساعت ۱۹:۳۰
هوادار تهران ۱ – نفت مسجدسلیمان ۱
گل: امیرحسین پورمحمد (۵۵) برای هوادار – سامان نریمان جهان (۲۵) برای نفت
داور: سعاد وفاپیشه
کمک داوران: ایوب غلام‌زاده و سید یعقوب حجتی
اخطار: محمد میری، نیما انتظاری (هوادار) – میلاد باقری، مسلم مجدمی، علی محسن‌زاده (نفت)
تماشاگر: یکصد نفر

هوادار تهران: میلاد فراهانی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، امیرحسین پورمحمد، محسن سفیدچقایی، سیدمحمد میری (۸۰- فرزاد جعفری)، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب (۶۹- داریوش شجاعیان)، حسین صادقی، محمد چهارمحالی (۳۱- بابک مرادی) و محمدجواد محمدی (۸۰- رضا مغانلو)
سرمربی: ساکت الهامی

نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، مجتبی مقتدایی، میلاد باقری، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، مسلم مجدمی (۶۵- میثم نقی‌زاده)، سیدمحمد خرم‌الحسینی (۵۹- امیرحسین کریمی)، سامان نریمان جهان (۸۳- حسین شنانی)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی (۶۵- پیمان میری) و اسماعیل بابایی
سرمربی: رضا مهاجری

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دومین هفته لیگ برتر مقابل هوادار تهران به تساوی یک – یک رسید.

در نیمه اول پس از اینکه شوت محمدجواد محمدی از کنار دروازه نفت مسجدسلیمان و شوت سنگین عقیل کعبی از کنار دروازه هوادار تهران به بیرون رفت، خطای هند مدافع میزبان یک ضربه پنالتی برای نفتی‌ها به دنبال داشت و سامان نریمان جهان در ریباند همین پنالتی موفق به گلزنی در دقیقه ۲۵ شد. ساکت الهامی بعد از دریافت گل دست به تعویض در تیمش زد و حملات آبی‌پوشان هوادار برای جبران گل خورده افزایش یافت. ضربه سر منجر به گل محمدی مهاجم هوادار تهران به دلیل آفساید مردود شد و پیمان رنجبری مهاجم نفت روی ضدحمله فرصت عالی تیمش را خراب کرد تا این نیمه با یک گل به نفع شاگردان مهاجری تمام شود.

بازیکنان هوادار نیمه دوم را با افزایش حملات‌شان آغاز کردند و با سپری شدن ده دقیقه توسط امیرحسین پورمحمد به گل مساوی رسیدند. با این گل جریان بازی به تعادل کشیده شد و بازیکنان دو تیم در میانه میدان با ردوبدل کردن پاس‌های متوالی به دنبال بهره از کوچک‌ترین موقعیت‌ها بودند. ضربه چیپ جواد محمدی بازیکن هوادار در دقیقه ۶۸ و شوت پیمان میری در دقیقه ۷۳ از کنار دروازه دو تیم به خارج رفتند. پیمان میری در لحظات پایانی یک فرصت دیگر را هدر داد و آن سوی میدان هم فرزاد جعفری بازیکن تعویضی تیم هوادار موقعیت خوب گلزنی میزبان را خراب کرد و سوت پایان دیدار به نشانه تساوی یک – یک به صدا در آمد.

نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران که هفته اول پیروز شده بودند، با این تساوی ۴ امتیازی شدند.

شرح گل‌ها
۰-۱ (نفت): در پی برخورد توپ به دست مدافع هوادار تهران یک ضربه پنالتی برای نفت مسجدسلیمان اعلام شد. ضربه پنالتی سامان نریمان جهان توسط میلاد فراهانی برگشت داده شد و توپ برگشتی را نریمان جهان تبدیل به گل کرد.

۱-۱ (هوادار): امیرحسین پورمحمد با دریافت پاس بابک مرادی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با ضربه‌ای دقیق دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود تا نتیجه برابر شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.