• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسلیمان سهمیه های لیگ برتری خود را جذب کرد

  • کد خبر : 55691
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
نفت مسجدسلیمان سهمیه های لیگ برتری خود را جذب کرد

رویش زاگرس- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با حضور فعال در بازار نقل و انتقالات موفق شد همه سهمیه های لیگ برتری خود را جذب کرد. تیم نفت مسجدسلیمان که در نقل و انتقالات تابستانی امسال فعالیت زیادی داشته و برای حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر آماده می‌شود، تاکنون ۱۰ بازیکن جدید به خدمت […]

رویش زاگرس- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با حضور فعال در بازار نقل و انتقالات موفق شد همه سهمیه های لیگ برتری خود را جذب کرد. تیم نفت مسجدسلیمان که در نقل و انتقالات تابستانی امسال فعالیت زیادی داشته و برای حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر آماده می‌شود، تاکنون ۱۰ بازیکن جدید به خدمت گرفته که هفت نفر از آن ها سهمیه لیگ برتری هستند. امیرحسین کریمی، حسین شنانی، رضا دهقانی، پیمان رنجبری، سامان نریمان جهان، عقیل کعبی و اسماعیل بابایی هفت سهمیه لیگ برتری هستند که به جمع زردپوشان نفت پیوستند.

همچنین سعید جلالی‌راد، علی کیانی‌فر و سینا عبداللهی هم سه بازیکن جدیدی هستند که به عنوان سهمیه غیر لیگ برتری با نفت مسجدسلیمان قرارداد امضا کردند. هر تیم لیگ برتری می‌تواند در نقل و انتقالات تابستانی تعداد هفت سهمیه لیگ برتری جدید را به بازیکنان قبلی اضافه کند. نفت مسجدسلیمان در صورت خط زدن هرکدام از هفت بازیکن فوق‌الذکر می‌تواند بازیکن جدیدی را جایگزین نفر خط خورده کند. نفت مسجدسلیمان غیر از سهمیه‌های لیگ برتری می‌تواند بازیکنان جدیدی را از لیگ‌های دسته اول، دوم و سوم یا بازیکنان سهمیه زیر ۲۳ سال و امید به خدمت بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.