• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

فرماندار مسجدسلیمان خبرداد:
اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل فرودگاه مسجدسلیمان

  • کد خبر : 55682
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرماندار مسجدسلیمان خبرداد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل فرودگاه مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان خبر داد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد تکمیل و راه‌اندازی این فرودگاه باشیم. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  رضا رضایی فاضل، در خصوص آخرین وضعیت روند ساخت فرودگاه مسجدسلیمان اظهار کرد: در سفری که وزیر کشور به خوزستان […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان خبر داد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد تکمیل و راه‌اندازی این فرودگاه باشیم. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  رضا رضایی فاضل، در خصوص آخرین وضعیت روند ساخت فرودگاه مسجدسلیمان اظهار کرد: در سفری که وزیر کشور به خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان داشت تصمیمات بسیار خوبی برای فرودگاه مسجدسلیمان اتخاذ شد تا روند ساخت و تکمیل این فرودگاه سرعت بگیرد.

وی افزود: براساس توافقات انجام شده ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان در نظر گرفته شده که با تخصیص آن شاهد تکمیل و راه‌اندازی این فرودگاه خواهیم بود. فرماندار مسجدسلیمان گفت: یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که در روند ساخت و تجهیز فرودگاه وجود داشت بحث تخصیص اعتبار و مشکلات مالی بود که خوشبختانه با اختصاص این بودجه شاهد حل این مشکل خواهیم بود.

رضایی فاضل عنوان کرد: در صورت تامین به موقع اعتبارات، روند ساخت، تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان سرعت خواهد گرفت. وی با بیان این که امیدواریم به زودی شاهد تکمیل و راه‌اندازی فرودگاه مسجدسلیمان باشیم، ادامه داد: همه توافقات با دیگر بخش‌ها برای ساخت فرودگاه انجام و مشکلاتی که در گذشته با دیگر دستگاه‌های اجرایی وجود داشت مرتفع شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.