• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

هافبک جدید نفت مسجدسلیمان:
نفت با مهاجری دیگر گزینه سقوط نیست/تلاش می کنم بهترین عملکردم را در نفت به نمایش بگذارم

  • کد خبر : 55637
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>هافبک جدید نفت مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>نفت با مهاجری دیگر گزینه سقوط نیست/تلاش می کنم بهترین عملکردم را در نفت به نمایش بگذارم</span>

رویش زاگرس: هافبک تازه وارد نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد در فصل جاری زمینه برای حضور هواداران تیمش در ورزشگاه مهیا شود. حسین شنانی هافبک فصل گذشته ذوب آهن که چند روز قبل به نفت مسجدسلیمان پیوست درباره این انتقال بیان کرد: همان طور که می دانید تیم نفت مسجدسلیمان جزء تیم های قدیمی و […]

رویش زاگرس: هافبک تازه وارد نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد در فصل جاری زمینه برای حضور هواداران تیمش در ورزشگاه مهیا شود. حسین شنانی هافبک فصل گذشته ذوب آهن که چند روز قبل به نفت مسجدسلیمان پیوست درباره این انتقال بیان کرد: همان طور که می دانید تیم نفت مسجدسلیمان جزء تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران و به خصوص خطه خوزستان است. کادر فنی تیم نفت و در راس آن آقای مهاجری برای فصل پیش رو به دنبال برطرف کردن مشکلات فصل گذشته و همچنین جوانگرایی هستند. آن ها به دنبال جایگاه خوبی در لیگ می گردند و چه چیزی برای یک فوتبالیست بهتر و بالاتر از چنین مسائلی که انگیزه پیدا کند و به چنین تیمی بپیوندد؟

او ادامه داد: از سوی دیگر از قبل با سبک کاری و تاکتیکی آقای مهاجری نیز آشنایی داشتم. خدا را شکر که با وجود داشتن پیشنهادهایی از چند تیم دیگر از جمله نفت آبادان با اعتماد متقابلی که شکل گرفت به نفت مسجدسلیمان آمدم و امیدوارم به امید خدا بتوانم به این تیم کمک کنم. البته که دوست داشتم بیشتر به عنوان بازیکن ثابت در یک تیم حضور پیدا کنم و امیدوارم در نفت چنین شرایطی را تجربه کنم.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره کار کردن با رضا مهاجری گفت: آقای مهاجری از مربیان با سابقه لیگ به شمار می روند که فکر می کنم بسیاری از بازیکنان بزرگ مدیون راهنمایی ها و زحمات ایشان هستند. شیوه تاکتیکی، اخلاق کاری خوب و سابقه فنی قدرتمند ایشان همواره در بین فوتبالیست ها معروف است. ضمن این که اعتماد متقابل ایشان به من نیز در پستی که برایم در نظر گرفته اند، انگیزه ویژه ای به من داد تا شاگرد ایشان شوم. فکر می کنم فصل خوبی را کنار ایشان خواهیم داشت و امیدوارم از تک تک لحظات برای یادگیری نکات فنی استفاده کنم.

شنانی درباره این که نفت سال گذشته در کورس بقا بود و آیا امسال هم چنین شرایطی خواهد داشت، تاکید کرد: تیم های نفتی در ایران با این که در ثروتمندترین خطه کشور قرار دارند، اما با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کنند. تیم نفت مسجدسلیمان هم چنین شرایطی در سال های قبل داشته است. امسال اما فکر می کنم با کمک خدا و حمایت های مدیران باشگاه و زحمات کادر فنی و بازیکنان شرایط به گونه دیگری برای نفت رقم بخورد. همه ما تلاش می کنیم تا جایگاه واقعی نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر به نمایش بگذاریم.

هافبک تکنیکی نفت درباره این که مردم خوزستان فوتبالیست های تکنیکی را دوست دارند، گفت: این موضوع به خاطر این است که فوتبالیست های جنوبی کشور ما با قلب و با تمام وجود توپ می زنند. شیوه بازی من هم سرعت بالا همراه با دریبل های متعدد و حرکات فانتزی با توپ است. به نظرم این شیوه در فوتبال روز دنیا هم علاقه مندان زیادی دارد. در هر حال تلاش می کنم بهترین عملکردم را در نفت به نمایش بگذارم و مردم خوزستان و به خصوص مسجدسلیمانی ها عزیز را خوشحال کنم.

شنانی صحبت هایش را این طور به پایان برد: ما دوست دارم امسال شاهد حضور هواداران نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه باشیم. حق تماشاگران است که در ورزشگاه حضور یابند و تیم شان را تشویق کنند. امیدوارم برای هواداران پرشور مسجدسلیمانی نیز این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم از حضور آنها انرژی بگیریم و در زمین مسابقه این انرژی را به کار ببریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.