• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام اميني در خطبه هاي نماز جمعه: مردم می دانند چقدر مشکلات شهرستان زیاد است/ بعضي مديران، اصلح را بر مي دارند صالح را مي گذارند

  • کد خبر : 5555
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۷

ما برادری می کنیم وفق و مدارا می کنیم توجهی به انتصاب ها و عزل و نصب ها نداریم ولی گاهی وقت ها از بعضی عزل و نصب ها ناراحت می شویم اما چیزی نمی گوئیم. به چشم می بینیم که یک مجموعه اصلح را برمی دارند صالح را می گذارند. بعد مدیری شاید بگوید […]

ما برادری می کنیم وفق و مدارا می کنیم توجهی به انتصاب ها و عزل و نصب ها نداریم ولی گاهی وقت ها از بعضی عزل و نصب ها ناراحت می شویم اما چیزی نمی گوئیم. به چشم می بینیم که یک مجموعه اصلح را برمی دارند صالح را می گذارند. بعد مدیری شاید بگوید زیر فشار هستم. از این ادبیات خیلی آزرده خاطر می شوم. زیر فشارکی؟ شما شیعه علی هستید. فوق آن که شما را برمی دارند. خب بردارند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: حجت السلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نمازجمعه مورخه:۱۸/۱۱/۹۲ مسجدسلیمان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ عنوان داشتند درود برآن هايی که به قرآن و عترت نزدیکند و از قرآن و عترت حساب می برند. درود برملت ایران که کاری کردند کارستان در سی و پنج سال پیش بعد از موج اول میرزای شیرازی و تحریم تنباکو،موج دوم شیخ فضل الله نوری و مشروطه، موج سوم مدرس و ظلم ستیزی او، موج چهارم کاشانی و ملی شدن صنعت نفت آرام نگرفتند و نگفتند می نشینیم تا امام زمان بیاید. ملت ما ملت هر لحضه نتیجه گرفتن هستند. ملت فهیم و با فرهنگی هستند. در دهه فجر سال ۱۳۵۷ موج پنجم به بار نشست بر اساس درخت تنومند ولایت فقیه که رسماً در قانون اساسی ثبت شد محقق شدبا نام امام امت. با فکر امام امت، با عمل امام امت و بعد از او امروز ولایت فقیه امتدادش با رهبری موفق ما می باشد.

حجت السلام والمسلمین امینی در ادامه با اشاره به سه شهید مسجدسلیمان در دوران انقلاب گفتند: اولین شهید ما داریوش محمدی بودند دومین شهید سید اسفندیار موسوی و سومین شهید شهید سرلک عزیز که یادشان را در این ایام گرامی می داریم. نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به منصوب شدن فرماندار جدید شهرستان مسجدسلیمان گفتند: بعد از چندین ماه سرپرستی فرمانداری شهرستان توسط مهندس صالحی که از فرزندان همین شهر بودند آقای گروئی که از ایلات و بختیاری های ما است به این سمت منصوب شدند. ما در جلسه انتصاب ایشان ضمن خوش آمدگوئی گفتیم که مردم ما می دانند در این چند ساله چقدر مشکلات شهرستان زیاد است.

حجت السلام امینی در بخش دیگري از خطبه ها عنوان داشتند: ما برادری و مدارا می کنیم توجهی به انتصاب ها و عزل و نصب ها نداریم ولی گاهی وقت ها از بعضی عزل و نصب ها ناراحت می شویم اما چیزی نمی گوئیم. به چشم می بینیم که در یک مجموعه اصلح را بر می دارند صالح را می گذارند. بعد مدیری شاید بگوید زیر فشار هستم. از این ادبیات خیلی آزرده خاطر می شوم. زیر فشارکی؟ شما شیعه علی هستید. فوق آن که شما را برمی دارند. خب بردارند. اما از مرام و فرهنگ علوی خود کوتاه نیا. با این حال عرض می کنم برای این که عمران منطقه جلو برود خودمان را هزینه این کارها نمی کنیم. پای کارهای اساسی باید بایستیم. رنج، زیاد در جامعه مان است گرفتاری ها زیاد است. معاونت برنامه ریزی استانداری خوزستان گفته اند که ۵/۴۳ درصد بیکاری در شهرستان ما است و تلاش آن ها بر راه اندازی پتروشیمی و آلومینیوم سازی است و فرماندار جدید هم اعلام داشته اند که از چند اولویت اصلی ما همین دو پروژه عظیم هستند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه گفتند:

چند روز پیش عزیزی را از سطح معاونت در جايی جا به جا کردند. یک روز من صرف این کارشد با زدن پیامک و تلفن های مکرر که وامصیبتا وا محمدا. بعضی خیلی فشارمی آورند به آدم برای این مسائل. بنده یک امام جمعه ای هستم که کارم فرهنگی است، مذهبی، دینی، ملی و محلی است. یار و یاور مسئولان خواهم بود اگر یک مسئولی هم یک جايی یک اشتباهی کرد در خفا به او تذکر می دهم و می توانم به مدیرکل او هم شکایت کنم. ، معلوم است که حرف می زنم، معلوم است که انتقاد می کنم اما نه توی مجامع عمومی، نه با نامه سرگشاده، نه با مصاحبه غلط این ها اشتباه است. اشتباهی که گاهی بزرگ ترهای ما هم انجام می دهند. انشاالله که همه دست به دست هم بدهیم و این پروژهای ملی در شهرمان به ثمر بنشیند وشهرمان آباد بشود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. درود بر حضرت حجت الاسلام اميني « به چشم می بینیم که در یک مجموعه اصلح را بر می دارند صالح را می گذارند. بعد مدیری شاید بگوید زیر فشار هستم» همه مي دونن اين مدير چه ظلمي كرده… اين آقاي مدير از محبوبيت خوبي برخوردار بود اما با اين حركتي كه كرد و خصوصا وقتي گفت من تحت فشار …. اين كار رو كردم به يك نامدير تبديل شد. اميدوارم چهره شهر از وجود چنين افراد ضعيفي پاك شود.

  2. مديري كه تحت فشار اين و اون دست به تغييرات ميزنه بايد بره…

  3. اجرکم عندالله…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.