• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
4

حداقل برکات سفرهای مسئولان کشور به مسجدسلیمان این است که آن ها از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده می کنند

  • کد خبر : 55464
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
حداقل برکات سفرهای مسئولان کشور به مسجدسلیمان این است که آن ها از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده می کنند

حداقل برکات  سفرهای مسئولان کشور به مسجدسلیمان این است که آن ها از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده می کنند/ مسئولان شرایط ازدواج جوانان را فراهم کنند رویش زاگرس: حجت الاسلام سید احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک فرا رسیدن اول ذیحجه سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه (س) […]

حداقل برکات  سفرهای مسئولان کشور به مسجدسلیمان این است که آن ها از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده می کنند/ مسئولان شرایط ازدواج جوانان را فراهم کنند

رویش زاگرس: حجت الاسلام سید احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک فرا رسیدن اول ذیحجه سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه (س) اساده بودن این ازدواج باید الگویی برای ازدواج در جامعه ما باشد. وی ازدواج را یکی از مهمترین مسائلی دانست که در دین مبین اسلام نیز به آن اشاره شده است و گفت:متاسفانه امروزه بعضی سخت گیری ها این تکلیف اساسی را سخت کرده است که به همین دلیل نیز جوانان نسبت به این امر مهم بی رغبت شده اندو سن ازدواج بالا رفته است. امام جمعه مسجدسلیمان ازدواج را یکی از سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری خواند و از مسئولان خواست شرایطی را جهت تسریع در امر ازدواج جوانان فراهم کنند.

خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۲ تیر سالروز سقوط هواپیمای ایرانی توسط ناوگان جنایتکار آمریکایی گفت: آمریکایی ها نه تنها عذرخواهی نکردند بلکه به عوامل این جنایت نیز مدال دادند. وی ادامه داد:این جنایت فراموش ناشدنی نشان داد که حاکمان بی‌خرد و ضد بشر کاخ سفید  در هر مقطعی از تاریخ حیات ننگین خود برای دستیابی به منافع استکباری به تکرار آن مبادرت می‌ورزند.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر وزیر کشور به مسجدسلیمان نیز گفت: سفر اخیر وزیر محترم کشور مصوبات خوبی داشت که امیدواریم این مصوبات پیگیری و عملی شوند. وی ادامه داد: حداقل برکات این سفرها این است که مسئولین کشور از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده میکنند.
سیداحمدی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ساخت موکب بختیاری ها از مردم خواست در این کار خیر مشارکت کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.