• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
0

پشت پرده بلاتکلیفی مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان چیست؟ آیا دلالان و هوادارنماها برای باشگاه تصمیم گیری می‌کنند؟

  • کد خبر : 55383
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
پشت پرده بلاتکلیفی مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان چیست؟ آیا دلالان و هوادارنماها برای باشگاه تصمیم گیری می‌کنند؟

رویش زاگرس: باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل دخالت برخی از افراد سودجو فعلا از معرفی مدیرعامل و هیات مدیره جدید محروم شده است، باشگاه نفت مسجدسلیمان در ماه گذشته از رضا مهاجری به عنوان سرمربی برای ادامه همکاری در فصل پیش رو نام برد اما کادر مدیریتی این باشگاه هنوز شکل نگرفته است. در میان […]

رویش زاگرس: باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل دخالت برخی از افراد سودجو فعلا از معرفی مدیرعامل و هیات مدیره جدید محروم شده است، باشگاه نفت مسجدسلیمان در ماه گذشته از رضا مهاجری به عنوان سرمربی برای ادامه همکاری در فصل پیش رو نام برد اما کادر مدیریتی این باشگاه هنوز شکل نگرفته است.

در میان تیم‌های لیگ برتری در حال حاضر تنها نفت مسجدسلیمان است که اعضای مدیریت آن برای فصل پیش رو هنوز معرفی نشده‌اند. عده ای معتقدند تعدادی از دلالان و هوادارنماها در فضای مجازی مانع از مطرح شدن گزینه‌های مدنظر مدیریت مناطق نفت خیز جنوب شده‌اند.

بنابر شنیده ها پس از استعفای یزدی قرار بود در هفته جاری هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان فعالیتش را آغاز کند که گویا پیام‌های تهدیدآمیز موجب عقب نشینی مدیران مناطق نفت خیز جنوب برای این انتصاب شد.

هواداران نفت مسجدسلیمان از بلاتکلیفی باشگاه برای فعالیت در فصل پیش رو و همچنین نقل و انتقالات تابستانی گلایه دارند و انتظار می‌رود دخالت به موقع مراجع ذیصلاح در این امر سبب سروسامان گرفتن باشگاه نفت مسجدسلیمان و کوتاهی دست افراد سودجو از این باشگاه پرطرفدار شود.

منبع / ایلنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.