• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

فوری/علیرضا گروئی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان شد

  • کد خبر : 5517
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۷:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان علیرضا گروئی را به عنوان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان انتخاب کرد. پیش از این سید مجید صالحی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان بود. مراسم معارفه فردا برگزار می شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان علیرضا گروئی را به عنوان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان انتخاب کرد. پیش از این سید مجید صالحی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان بود. مراسم معارفه فردا برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 9
  1. سيد مجيد صالحي از نيروهاي زحمتكش مسجدسليماني ست انتظار مي رفت مسئولين از ايشان حمايت مي كردند. بايد از نيروهاي بومي حمايت شود.

  2. فقط آقای صالحی فقط و فقط

  3. شهر تاریخی مسجدسلیمان که در تمامی ادوار تاریخ تاثیر بسزایی در سرنوشت سرزمین ایران زمین داشته مردی از جنس مسجدسلیمان می خواست .تاسکان دار فرمانداریش گردد. سید مجید صالحی همان مرد سرنوشت برای شهرش بود که او را از مردمش دریغ کردند .

  4. زود قضاوت نکنید
    شاید این آقای گروئی تازه وارد کارهایی مثبتی برای کمک به مسجدسلیمان بکند..
    شاید از قبلی بهتر هم باشد. باید منتظر باشیم ببینیم این سرپرست جدید فرمانداری چی توی چنته داره برای مسجدسلیمان. اگر مشخص بشود که آدم اهل کاری نیست باید انتقاد کنیم.

  5. هردم ازاین باغ بری میرسد…..آقای جلیلی نماینده محترم آیا همین شعار بومی گرایی شما بود؟متاسفیم…

  6. با سلام.جناب آقای مرادی خواهش میکنم این مطلب را منتشر کنید.از این آقای همشهری سوال دارم؟واقعا اگر دکتر جلیلی نبود به کی انتقاد میکردی؟چرا وقتی از موضوعی اطلاع نداری همینجوری حرف میزنی.واقعا برای شما متاسفم اصلا میدونی قضیه عوض شدن اینهمه فرماندار چی بوده؟؟
    واقعا تعجب میکنم از این نظر شما…

  7. عوض شدن آقاي صالحي كار استانداري بوده دكتر جليلي از آقاي صالحي خيلي حمايت كرد متاسفانه استانداري به هيچ كس اعتنا نميكند حتي امام جمعه محترم
    آقاي همشهري لابد اين را هم گردن جليلي انداختي…
    انصافا عجب مردمي هستيم …هر دم از اين باغ انتقادي به جليلي ميرسد…

  8. مگه سید مجید صالحی چش بود؟

  9. قابل توجه کسانی که فقط از روی بغض از نظر میکنند…..اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در خصوص موج انتصاب فرمانداران توسط استاندار خوزستان اظهار داشت:رویکرد انتخاب مدیران باید یک مبنای منطقی و قانونی داشته باشد به خصوص در انتخاب مدیریت شهری باید شخص دارای ضوابطی باشد که برای آن جایگاه تعریف شده است.

    وی افزود:به تناسب مشکلات آن شهر باید توانمندی های لازم در شخصی که انتخاب می شود وجود داشته باشد.

    جلیلی ادامه داد: مثلا در شهر مسجد سلیمان که به لحاظ شاخص خدمات عمومی و سرمایه گذاری در آن رشدی نکرده است کسی که می خواهد مسئولیتی بگیرد باید یک شناخت درستی از این فضاها داشته باشد و تجربه کار در مدلهای مشابه این وضعیت را دارا باشد .

    وی تصریح کرد:ما نمی گذاریم در جهت پاسخ دادن به مطابات سیاسی دیگران، شهرستانی با 200 هزارنفر قربانی شود.

    نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: در خصوص پست دادن به افراد غیربومی که در استان دارد رواج پیدا می کند مخالفیم و نشان از یک بی تدبیری در بحث انتخاب و انتصاب مسئولین است که امیدواریم هرچه زودتر مرتفع شود.

    جلیلی تصریح کرد:از وزیر کشور به عنوان مسئول این مجموعه انتظارمان این است که این رویکرد را رعایت بکند و قطعا بی توجهی به این موضوع سبب می شود که بعد از تذکر و سوال، کار به استیضاح وی کشیده شود.

    وی افزود:همانطور که اقای رحمانی قبل از رای اعتماد در مجلس قول دادند که گزینه هایی انتخاب شوند که سرمایه گذاری را بشناسند و با مدیریت اقتصادی،رشد و توسعه آشنا باشند .

    نماینده مردم مسجدسلیمان گفت:خیلی دوست نداشتیم به وزیر کشور تذکر بدهیم ولی متاسفانه اتقاقاتی در استان افتاد که منجر تذکر دادن شد.

    وی در خصوص جلسه مجمع نمایندگان با استاندار در خصوص جابه جایی 12 فرماندار توضیح داد: اقای مقتدایی گفت اینها نه فرماندار هستند و نه سرپرست بلکه قرار است امور شهرستانها را به طور موقت به عهده بگیرند تا فرماندارها مشخص شوند.

    جلیلی افزود:همین اقدام هم قطعا باتوجه به پایان سال و شرابطی که وجود دارد مناسب نبود چرا که افرادی بودند در فرمانداریها مثل معاونین که برای اداره موقت کارها اولویت داشتند.

    نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل خاطر نشان ساخت: این کار به بعضی افراد سپرد شده است که حتی سابقه یک روز بخشداری هم ندارند چه برسد به اینکه بخواهند معاون فرماندار یا فرماندار باشند.

    جلیلی در پایان تاکید کرد:بر اساس اخباری که به ما رسیده است نشان میدهد یک سری فشارهایی ار بیرون برای تزریق نیروهای غیربومی و کسب پست و مقام در استان خوزستان برای آینده یک جریان خاص دارد اتفاق می افتد.
    واقعا برای بعضی از آقایان متاسفم که فقط……..واز سر معده نظر میگذارند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.