• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

واحد دانشگاهی مسجدسلیمان مسئول کمیته تحقیق و پژوهش ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان شد.

  • کد خبر : 5489
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۷:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به پیشنهاد فرماندار مسجدسلیمان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان مسئول کمیته تحقیق و پژوهش ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه، در جلسه ای که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولین ارگان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به پیشنهاد فرماندار مسجدسلیمان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان مسئول کمیته تحقیق و پژوهش ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه، در جلسه ای که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولین ارگان ها و نهادهای عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد فرماندار این شهرستان پس از پیشنهاد مسئولیت کمیته تحقیق و پژوهش ستاد فوق به واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، خواستار اقدامات جدی همه اعضاء برای مبارزه با این مواد افیونی و خانواده سوز شد.

اسماعیل حسنی مدیر دانشجویی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان و نماینده این واحد دانشگاهی در ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان، در خصوص فعالیت های این واحد دانشگاهی در راستای سیاست های ستاد گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر اقدام به چاپ و توزیع بروشور آموزشی ” اعتیاد دشمن سلامتی ” در سطح شهرستان نمودیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به نوع مسئولیت واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیشتر سعی در تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع داریم لذا در همین راستا ضمن بازدید از کلینیک ترک اعتیاد، کتابچه آموزشی در خصوص چگونگی گرایش به مواد مخدر و راه های پیشگیری از آن تهیه و در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

لازم به ذکر است در هفته مبارزه با مواد مخدر، بنرهای اطلاع رسانی در این رابطه در سطح واحد دانشگاهی نصب و تنی چند از دانشگاهیان این واحد دانشگاهی در پیاده روی برنامه ریزی شده در سطح شهرستان با عنوان “اعتیاد دشمن سلامتی” که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزارشد شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. احسنت و آفرین یه این کار عزیزان
    امیدواریم نتایج این حرکت رو هر چه زودتر در سطح شهر ببینیم

  2. من یک دانشجو هستم . با دویست هزار تومان بدهی نتونستم انتخاب واحد کنم ولی یکی با داشتن 1میلیون و دویست هزار تومان براحتی با سفارش همی آقایون براحتی تونست انتخاب واحد ش را بدون دغدغه انجام بده . به نظر من یک کمیته تحقیق باید تشکیل بشه تا پارتی بازی و فامیل بازی در دانشگاه آزاد مسجدسلیمان برداشته بشه … ممنون از سایت خبرگذاری آقای مرادی که صدای دانشجویان را بگوش مسولان مي رساند.

  3. من با مومنی موافقم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.