• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
1

پیام دکتر یوسف داودی مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان در پی هجمه های اخیر

  • کد خبر : 54430
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
پیام دکتر یوسف داودی مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان در پی هجمه های اخیر

رویش زاگرس: سلام بر مظلوم بخون خفته رمضان، سلام بر مجسمه عدالت و انسانیت و مروت، سلام بر علی (ع) که این ایام متعلق به اوست. درود خدا بر آحاد هم استانی های فهیم، بر همشهریان غیور و با شعورم، سلام بر خوزستان، مسجدسلیمان، بر لالی، اندیکا، هفتکل و گتوند، سلام بر جای جای زاگرس […]

رویش زاگرس: سلام بر مظلوم بخون خفته رمضان، سلام بر مجسمه عدالت و انسانیت و مروت، سلام بر علی (ع) که این ایام متعلق به اوست.
درود خدا بر آحاد هم استانی های فهیم، بر همشهریان غیور و با شعورم، سلام بر خوزستان، مسجدسلیمان، بر لالی، اندیکا، هفتکل و گتوند، سلام بر جای جای زاگرس قهرمان پرورم و در یک کلام سلام بر ایران.
فروردین در حالی پایان یافت که موج غرور جمعی از علما و فرهیختگان، دانشوران و صاحبان خرد قله افتخاری بر قلل افتخارات تاریخ بختیاری آفرید و نقطه عطفی بر آگاهی و شعور و تیزبینی و وارستگی این قوم سرافراز رقم خورد، این نقطه عطف صفآرایی درست، منسجم، بهنگام و با اقتدار در دفاع از فرزند خود که داعیه ای جز خدمتگزاری به مردم نداشته و ندارد اینجانب سر تعظیم در مقابل عظمت، اراده جمعی شعور و درک بهنگام تک تک رادمردان و شیرزنان عرصه حکمت، تدبیر، روشنگری و دفاع جانانه از حق مردم منطقه و در عین حال در حمایت و دفاع از حقیر، سر تعظیم فرود می آورم.
در پی همایش توسعه مسجدسلیمان بر محور پتروشیمی در روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در اهواز که حضور پررنگ و آگاهانه جمع کثیری از مسجدسلیمانی ها و بختیاری های ساکن خوزستان حضور یافتند، عظمت حضور، منطق استوار، طرح مطالبه مردمی در نهایت ادب و واکاوی محرومیت مفرط شمال استان خوزستان در بیانی مستدل و تاثیرگذار توسط تک تک سخنرانان و از جمله اینجانب عده ای را خوش نیامد و ساعاتی بعد به ناجوانمردانه ترین روش ممکنه هجمه خود را برای تخریب اینجانب و ملکوک کردن اثری فاخر که با تفضل الهی بر زاگرس و شمال خوزستان نشسته است سعی بر به انحراف کشاندن مطالبه حقیقی و شروع مردم منطقه داشتند اما مقابله آگاهانه و به موقع و دفاع جانانه صاحبان قلم و اندیشه به سرعت چون عصای موسی تمامی ریسمان های اغواگری آنان را بلعید و به نیکی یک آهنگ را بر همه زوزه ها مسلط ساخت و آن هم بهره مندی شمال استان خوزستان از نعمت های فراوان خدادادی به دست با کفایت فرزندان خویش است.
آنچه گفتند آنچنان بی بهاست که پرداختن بدان ها از حوصله همگان خارج و آنچه به عنوان اراده عمومی تجلی یافت حقیقتا ستودنی و افتخار آمیز است.
خدا را شاکرم که اجرای پروژه پتروپالایش بختیاری در سایه این روشنگری تبدیل به یک مطالبه عمومی که در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری برنامه های توسعه ای جمهوری اسلامی ایران تحقق آن قطعی است تبدیل شد، جان و آبروی دهها چون من فدای آبادانی ایران با عظمت و زنده نگه داشتن راه و رسم شهیدان والا مقام باد.

خدمتگزار تک تک شما عزیزان
یوسف داودی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. درود بر دکتر داودی. انشالله با همت مسئولین شهر و حمایت به جای سنگ اندازی پتروپالایش بختیاری استارت خواهد خورد و شاهد پیشرفت و ابادانی شهرمان خواهیم بود

  2. با عرض سلام خدمت همه خدمت گزاران به میهن اسلامی از شمال تا جنوب و از مشرق تا مغرب ایران زمین بر همگان واضح و روشن است که مسجدسلیمان دارای پتانسیل های فراوان الخصوص در موضوعات نفت و گاز و پتروشیمی بوده و هست وجای تشکر و سپاسگزاری دارد که مردی انقلابی وتوانمند به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری طی سالهای اخیر مبنی بر محرومیت زدایی و اشتغالزایی وتولید. در این منطقه محروم با کار وتلاش بی وقفه اشتغالزایی و تولید را به ارمغان بیاورد . موفق و پیروز سربلند باشید انشالله
    لازم به توضیح است .
    بنده ایشان را نمی‌شناسم و تاکنون با ایشان جسله یا صحبتی نداشتم

  3. درود بر شما …کاش همه مثل شما یک کاری برای این شهر انجام بدادن موفق باشید

  4. سلام ، محقق شدن چنین پروژه عظیمی مانند پتروشیمی مسجد سلیمان با مدیرت و شایستگی جناب آقای داودی خود گواه چنین ادعائی است که در طی تاریخ معاصر یک قدم موثری بوده برای رفاه مردم غیور و مظلوم مسجدسلیمان، ولذا امیدوارم با حمایت‌های معنوی مردم محلی و پیگیری مدیران توانای این شرکت، کار بر زمین نماند و فازهای آن ادامه یابد/

  5. درود بر دکتر داودی افتخار خوزستان و بختیاری. تلاش و کوشش‌ مخلصانه شما ستودنی و قابل ستایش است. خداوند پشت و پناهت باشد.
    .اگر هنرمند از اوباش جفایی بیند/تا دل خویش نیازدارد برهم نشود/ سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست/قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشد

  6. درود بر دکتر داودی پیشرو در عرصه صنعت و یکه تاز بر قله های موفقیت.مانا باشید و برقرار

  7. اندیکا و مسجد سلیمان و لالی با توجه به دارا بودن منابع آب و انرژی فراوان و چاههای نفت و گاز مساعد طرحهای پترو شیمی و صنایع فولاد و شهرکهای صنعتییند امید است همه مسولان واقع بینانه بیندیشند و شرق و شمال استان را با اینهمه ظرفیتهای بالقوه از یاد نبرند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.