• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

كار پسنديده شهردار و شوراي شهر مسجدسليمان

  • کد خبر : 5405
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بنا بر درخواست جمعي از اهالي بازار چشمه علي و با موافقت شهردار و شوراي شهر مسجدسليمان مصوب شد يكي از مكان هايي را كه به عنوان گلخانه شهرداري در حال از بين رفتن بود به عنوان پارك محله اي در اين منطقه بازسازي و در اختيار مردم قرار دهند. جمعي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بنا بر درخواست جمعي از اهالي بازار چشمه علي و با موافقت شهردار و شوراي شهر مسجدسليمان مصوب شد يكي از مكان هايي را كه به عنوان گلخانه شهرداري در حال از بين رفتن بود به عنوان پارك محله اي در اين منطقه بازسازي و در اختيار مردم قرار دهند.

جمعي از اهالي اين منطقه به خبرنگار سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفتند: در ابتدا قرار بود اين مكان توسط شهرداري به فروش برسد، پس از آن گفتند مي خواهيم اين منطقه را تبديل به بازارچه كنيم اما با توجه به اين كه در اين محله از قديم بازارچه بزرگي وجود داشته است ديگر احتياجي به اين بازارچه نبوده و به همين دليل جمعي از اهالي ار اعضاي شوراي شهر و شهردار محترم درخواست نمودند موافقت خود را با احداث پارك بازي در اين مكان اعلام نمايند كه اين درخواست مورد موافقت شهردار و اعضاي شوراي شهر قرار گرفته و قرار است با بازسازي و نصب وسايل بازي به عنوان پارك محله اي بازار چشمه علي در اختيار مردم قرار گيرد.

بهرام شهني كرم به عنوان نماينده مردم بازار چشمه علي با تشكر از اعضاي شوراي شهر و شهردار مسجدسليمان ابراز اميدواري كرد مسئولين محترم شهرستان از جمله نماينده محترم جناب دكتر جليلي و امام جمعه محترم مسجدسليمان فكري هم به حال باشگاه ورزشي كاوه كنند و جلو تخريب بيشتر و يا واگذاري اين مكان توسط مسئولين ارتش را بگيرند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. با تشکر از استاد بهرام شینی کرم بخاطر زحمات وتلاشش امیدوارم که این پارک کما فی السابق بازسازی و باعث نشاط بین بچه های بازار چشمه علی وسایر محله های همجوار شود.

  2. آفرین . امیدواریم باشگاه وزرشی کاوه چشمه علی را هم مسئولان  شهر  از دست زمین فروشان تهران نشین نجات دهند و دوباره این باشگاه پرخاطره و قهرمان ساز،زنده بشه و مردم بتوانند ازش استفاده کنند .

  3. باسلام و سپاس ویژه از آقای بهرام شهنی کرم  هنرمند و مرد غیرتمند بازار چشمه علی ، این اتفاق بسیار خوبی ست و برای این کار ارزشمند ازشهردار و شورای شهر محترم باید قدر دانی کرد ، این محل با توجه به اینکه در مرکز چند محله بازار چشمه علی ، حسین قصاب، دره گلگیریها ، سرتل و سرکوره ها قرار دارد میتوانست محل مناسبی برای احداث یک فرهنگسرا هم باشد اگرچه در صورت به بار نشستن درخواست اهالی و نماینده شهر برای بازپس گیری باشگاه کاوه ، این محل میتواند یک فرهنگسرای مناسب برای اهالی باشد البته تا آنجا که بنده اطلاع دارم شهرداری مبلغی حدود 800-900 میلیون تومان از ارتش طلب دارد از طرفی ارتش بابت عوارض نوسازی ساختمانها و مناطق مسکونی که از چند دهه پیش در اختیار داشته نیز باید مبلغ قابل توجهی به شهرداری بدهکار باشد ، همچنین اخیرا ارتش اقدام به تخریب ورک شاپ و ساختمانهای جانبی آن نموده که این امر بر خلاف مقررات و میبایست عملیات تخریب با موافقت شهرداری و با “جواز تخریب” و پرداخت عوارض آن  انجام میشد لذا اینها همه میتوانند اهرم های فشاری باشد برای باز پسگیری باشگاه کاوه ، نا گفته نماند که تبدیل کاربری محل قدیمی ورک شاپ از صنعتی – اداری به کاربری های دیگر (مسکونی) مستلزم یک فرایند اداری ست که برگ برنده در دست شهرداری و شورای شهر که ایشان با توجه به اینکه دست پیش را دارند باید همه ی صرف و صلاح شهر را در نظر داشته و بر اساس موازین عمل نمایند و رسانه ها از جمله باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان  در این زمینه و با توجه به قوانین موجود که تکلیف را معین کرده میبایست اطلاع رسانی کنند! 

  4. دست شما درد نكند آقاي مرادي. انشالله افرادي مثل شما و آقاي شهني كرم بتوانيد با تلاشهايتان بازار چشمه علي را دوباره احياء كنيد.

  5. خدا قوت به اعضای شورای شهر که در کوتاه ترین مدت به خواست مردم جواب دادند درود برشما

  6. از مسئولان شهر و شهرداری تقاضامندیم جدولها و فلکه های بازارچشمه علی را هم زیباسازی و رنگ آمیزی کنند و فواره و چراغ و نیمکت توی اونها نصب کنند تا چهره یکی از قدیمی ترین و پرخاطره ترین محلات شهر یعنی بازارچشمه علی زیبا بشود…
    بازارچه آن را هم می شود با دادن وام نوسازی تغییر چهره داد و نمای مغازه های این بازارچه قدیمی را با کمک خود صاحبان این مغازه ها بازسازی کرد و رونق داد.
    باشگاه ورزشی کاوه را هم بازسازی کنید و در اختیار جوانان شهر قرار دهید و در آن عکسهای قدیمی قهرمانان و تیمهای ورزشی که در این باشگاه تربیت شدند را نصب کنید . جهان پهلوان تختی هم حتی در این باشگاه حضور داشت است . نگذارید زمینش پول بشود و به جیب زمین خواران تهرانی و اهوازی برود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.