• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری سارق مغازه با ۴ فقره سرقت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 53872
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری سارق مغازه با ۴ فقره سرقت در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی شهرستان “مسجدسلیمان” از دستگیری سارق مغازه با۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی شهرستان “مسجدسلیمان” از دستگیری سارق مغازه با۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: در تحقیقات و بازجویی های پلیسی متهم به ۴ فقره سرقت مغازه در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ بهاروند در خاتمه با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد از شهروندان خواست: با نصب دزدگیر و اقدامات پیشگیرانه عرصه را بر سارقان تنگ و زمینه ارتکاب جرم را از آنان بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.