• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

توسط کاروان رهروان راه شهدا انجام شد
به مناسبت روز جوان از فعالین فرهنگی مذهبی در فرمانداری مسجدسلیمان و مسجد جامع نمره یک تجلیل شد+تصاویر

  • کد خبر : 53723
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

رویش زاگرس:مسئول کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی رقیه بنت الحسین(ع) گفت: به مناسبت روز جوان در تپه شهدای گمنام، فرمانداری شهرستان و مسجد جامع نمره یک تعدادی از جوانان و فعالین فرهنگی مذهبی مورد تقدیر قرار گرفتند. فرزین سلطانی مسئول کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی رقیه بنت الحسین(ع) در گفتگو با پایگاه خبری […]

رویش زاگرس:مسئول کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی رقیه بنت الحسین(ع) گفت: به مناسبت روز جوان در تپه شهدای گمنام، فرمانداری شهرستان و مسجد جامع نمره یک تعدادی از جوانان و فعالین فرهنگی مذهبی مورد تقدیر قرار گرفتند.

فرزین سلطانی مسئول کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی رقیه بنت الحسین(ع) در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: در مراسمی که در محل فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوانان سرمایه های عظیم و بالقوه ای هستند که ما برای پیشرفت و حرکت رو به جلو در همه عرصه ها نیازمند بکارگیری آن هستیم. وی ادامه داد: یکی از مطالبات امروز جوانان بحث اشتغال است و ما در تلاش هستیم تا با راه اندازی پروژه پتروپالایش بختیاری سهم جوانان منطقه را از اشتغال و ظرفیت های موجود ادا کنیم. در ادامه جمعی از جوانان مشکلات و دغدغه های موجود جوانان را در حوزه های مختلف بیان کردند.

سلطنی ادامه داد: در مراسم دیگری که به همین مناسبت در مسجد جامع نمره ۱ برگزار شد حجت الاسلام نجفی استاد حوزه علمیه ضمن تبریک روز جوان از کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین(ع) تقدیر و تشکر کرد و از طرف این هیئت از جوانان فعال شهرستان تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است این محافل توسط کاروان رهروان شهدا هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین(ع)، سازمان تبلیغات اسلامی،کمیته خادمین شهدای شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.