• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
0

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
کشف ۵ هزار عدد مواد محترقه در ” مسجدسلیمان”

  • کد خبر : 53709
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کشف ۵ هزار عدد مواد محترقه در ” مسجدسلیمان”</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کشف ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری ۲ نفر در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کشف ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری ۲ نفر در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند ” در تشریح […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کشف ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری ۲ نفر در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کشف ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری ۲ نفر در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع و همچنین نگهداری مقدار قابل توجهی مواد محترقه در سطح شهرستان مسجدسلیمان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند در ادامه بیان داشت ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان درخواست کرد: با توجه به نزدیکی پایان سال و حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال اتفاق می افتد هرگونه اطلاعات در مورد نگهداری و فروش هرگونه مواد محترقه را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.