• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
3

رئیس کمیته امداد مسجدسلیمان خبر داد:
برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه »در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 53560
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس کمیته امداد مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه »در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: رئیس کمیته امداد مسجدسلیمان از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» و با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند خبر داد. پژمان منصورنیا در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام  این خبر افزود: جشن نیکوکاری همه ساله  از ۱۴ اسفند همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تا پایان  […]

رویش زاگرس: رئیس کمیته امداد مسجدسلیمان از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» و با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند خبر داد. پژمان منصورنیا در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام  این خبر افزود: جشن نیکوکاری همه ساله  از ۱۴ اسفند همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تا پایان  سال با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت برگزار می‌شود. وی با بیان این که یکی از اهداف اصلی و شعارهای کمیته امداد، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین مردم است از همه نیکوکاران خواست در این طرح مشارکت کنند.

منصورنیا در ادامه به روش‌های مشارکت غیر حضوری مردم نوعدوست اشاره و عنوان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۳۸۱ و یا با شماره  گیری کد دستوری #۱*۰۶۱۵*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه می توانند  کمک‌های  خود را برای خانواده‌های نیازمند واریز کنند.

وی بیان کرد: کمیته امداد پس از دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و نوعدوست، آن ها را در کم ترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد تا این عزیزان نیز سال جدید را با دغدغه کمتری آغاز نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.