• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 2
3

خودکشی دو جوان طی ۴۸ ساعت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 53463
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
خودکشی دو جوان طی ۴۸ ساعت در مسجدسلیمان

دادستان مسجدسلیمان: خانواده ها از تاثیرات مخرب شبکه های مجازی بر روی جوانان به سادگی عبور نکنند رویش زاگرس: دو جوان ۲۷ و ۳۵ ساله طی ۴۸ ساعت در مسجدسلیمان بر اثر خودکشی جان خود را از دست دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مورد اول جوانی ۳۵ ساله بود که در یکی از […]

دادستان مسجدسلیمان: خانواده ها از تاثیرات مخرب شبکه های مجازی بر روی جوانان به سادگی عبور نکنند

رویش زاگرس: دو جوان ۲۷ و ۳۵ ساله طی ۴۸ ساعت در مسجدسلیمان بر اثر خودکشی جان خود را از دست دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مورد اول جوانی ۳۵ ساله بود که در یکی از مناطق مسجدسلیمان شب چهارشنبه با طناب دار خود را حلق آویز کرد و مورد دوم نیز شب گذشته در روستای توگه از توابع هفت شهیدان این شهرستان بر اثر خودکشی جان خود را از دست داد.

دکتر رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان با تائید این خبر در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن هشدار به خانواده ها گفت: عوامل بسیاری از جمله بیکاری،اعتیاد و فقر در اقدام به خودکشی جوانان موثر است اما خانواده ها از تاثیرات مخرب شبکه های مجازی بر روی جوانان نیز نباید به سادگی عبور کنند. وی با بیان این که خانواده ها مراقب دوستان و رفتار فرزندان خود باشند ادامه داد: والدین مراقب اتفاقات روحی و روانی فرزندان خود باشند و اگر متوجه تغییراتی شدند نسبت به این علائم حساسیت نشان دهند تا مانع از اقدامات هیجانی نظیر خودکشی شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.