• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
2

پیام تسلیت رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگری مسجدسلیمان بمناسبت درگذشت فرزند شهید صالح ابراهیمی

  • کد خبر : 52993
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

رویش زاگرس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان درگذشت داریوش صالح ابراهیمی فرزند شهیدان سید سلیمان صالح ابراهیمی و سیده صلبناز موسوی فرهادی را که در سال ۶۲ در حملات موشکی رژیم بعث به مسجدسلیمان به درجه رفیع شهادت رسیده بودند را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علیرضا شیخ […]

رویش زاگرس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان درگذشت داریوش صالح ابراهیمی فرزند شهیدان سید سلیمان صالح ابراهیمی و سیده صلبناز موسوی فرهادی را که در سال ۶۲ در حملات موشکی رژیم بعث به مسجدسلیمان به درجه رفیع شهادت رسیده بودند را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علیرضا شیخ رباط در این پیام آورده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معظم صالح ابراهیمی

فرزندان شهدا، ستارگانی نورانی و یادگارانی ارزشمند هستند که وجودشان علاوه بر برکت و عزت،  تداوم ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی والدین آسمانی شان را به صورت نهادینه و همچون میراثی ماندگار در درون خود دارند. ضایعه جانکاه و جانگداز سید داریوش صالح ابراهیمی فرزند معزز شهیدان والامقام  سید سلیمان صالح ابراهیمی و سیده صلبناز موسوی فرهادی موجب تألم و تأثر اینجانب و جامعه بزرگ ایثارگری گردید.

ضمن ابراز همدردی و تسلیت و تعزیت، علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن عزیز سفر کرده، صبر و بردباری برای خانواده محترم  صالح ابراهیمی  را از درگاه اقدس الهی آرزومندم. از خداوند متعال مسئلت دارم که روح مطهرش را با پدر و مادر شهیدش محشور گرداند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.