• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

بمناسبت دهه مبارک فجر
نمایش محلی بختیاری ماهدُر در مسجدسلیمان به روی صحنه رفت

  • کد خبر : 52842
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>بمناسبت دهه مبارک فجر</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>نمایش محلی بختیاری ماهدُر در مسجدسلیمان به روی صحنه رفت</span>

رویش زاگرس: بمناسبت دهه مبارک فجر نمایش محلی ماهدر تازه ترین اثر حجت الله ناصری نویسنده و کارگردان با تجربه مسجدسلیمانی به روی صحنه رفت. حجت الله ناصری کریموند در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت:  این نمایش محلی بختیاری از ۱۲ لغایت۱۶ بهمن در سالن فرهنگسرای جوان واقع در منطقه نفتک و از […]

رویش زاگرس: بمناسبت دهه مبارک فجر نمایش محلی ماهدر تازه ترین اثر حجت الله ناصری نویسنده و کارگردان با تجربه مسجدسلیمانی به روی صحنه رفت. حجت الله ناصری کریموند در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت:  این نمایش محلی بختیاری از ۱۲ لغایت۱۶ بهمن در سالن فرهنگسرای جوان واقع در منطقه نفتک و از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن نیز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در فلکه بانک ملی مسجدسلیمان به روی صحنه خواهد رفت. وی در ارتباط عوامل این نمایشنامه گفت: ایمان اسدی خواه نویسنده ، بازیگردان و مشاور ابراهیم قزلی و کارگردانی این نمایشنامه را نیز بنده بر عهده دارم.

وی ادامه داد: احمد عالیوند، ایرج زمانپور، مینا شیروانی، فرحناز آب آردی، ساحل کرمپور، سودابه جلیلی، حدیث صالحی، سپیده ملایی، ساغر کرمپور، فادیا حافظی، مهدیه دولت آبادی و ایمان اسدی خواه در این نمایش  نقش آفرینی می کنند. از دیگر عوامل می توان به موسیقی ساحل کرمپور،  نورپرداز رضا بلدی و علی باقری و حسین مرادی نیز به عنوان تدارکات اشاره کرد.

نمایش ماهدُر کاری از گروه منتظران وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان است که با همکاری بسیج هنرمندان مسجدسلیمان به روی صحنه رفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.