• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
3

پدر شهید مفقودالاثر ابراهیم جعفری به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 52706
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
پدر شهید مفقودالاثر ابراهیم جعفری به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: خدامراد جعفری، پدر شهید مفقودالاثر ابراهیم جعفری، دعوت حق را لبیک گفت و پس از سال‌ها چشم انتظاری به فرزند شهیدش ملحق شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  شهید ابراهیم جعفری متولد ۲۰آبان ۱۳۴۲ در تاریخ ۴ تیرماه سال ۱۳۶۷در منطقه عملیاتی جزایر مجنون به شهادت رسید و اثری از پیکر پاکش […]

رویش زاگرس: خدامراد جعفری، پدر شهید مفقودالاثر ابراهیم جعفری، دعوت حق را لبیک گفت و پس از سال‌ها چشم انتظاری به فرزند شهیدش ملحق شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  شهید ابراهیم جعفری متولد ۲۰آبان ۱۳۴۲ در تاریخ ۴ تیرماه سال ۱۳۶۷در منطقه عملیاتی جزایر مجنون به شهادت رسید و اثری از پیکر پاکش به دست نیامد. مراسم تشییع و خاکسپاری پدر  شهید فردا پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ در روستای کریم آباد برگزار خواهد شد.

علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت پدر شهید ابراهیم جعفری راتسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید ابراهیم جعفری

برای آنان که در معامله با پروردگار جز خشنودی او را طلب نکردند و در راه این اعتقاد از  فرزند برومند و عزیزترین سرمایه های خویش گذشتند، وعده ای جز بهشت برین نخواهد بود. آنان رضای ربوبی را در کمال بندگی یافتند و سبکبال و آرام راه رجعت به  مقصود و معبود را طی کردند. از این رو؛ کلمات تنها ادای دینی می شود برای عرض ارادت و تعزیت به خانواده  معظم شهید «ابراهیم جعفری»  که از مرتبه ی قرب در بوته ابتلا و آزمایش الهی همواره سرافراز به صبرند.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، تسلی خاطر بازماندگان را مسألت دارم و بر روح پر فتوح « مرحوم خدامراد جعفری » و فرزند شهیدش درود می فرستم.

ان شاء الله روحشان مشمول مغفرت لایزال الهی و رحمت واسعه رحمانی گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.