• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
0

دكتر اسماعيل جليلي: پاسخ به مطالبات نیروهای سیاسی پاسخ به مطالبات مردمی نیست/ مردم شمال خوزستان در سفر رييس جمهور مورد بی مهری قرار گرفتند

  • کد خبر : 5253
  • ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون تلفیق بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب در خصوص سفر سه روزه رئیس جمهور به استان خوزستان اظهار داشت: مردم شمال خوزستان در این سفر احساس کردند از طرف دولت یازدهم مورد بی مهری قرار گرفتند. جلیلی تصریح کرد: قرار بود سفر به یکی از شهرهای شمالی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون تلفیق بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب در خصوص سفر سه روزه رئیس جمهور به استان خوزستان اظهار داشت: مردم شمال خوزستان در این سفر احساس کردند از طرف دولت یازدهم مورد بی مهری قرار گرفتند. جلیلی تصریح کرد: قرار بود سفر به یکی از شهرهای شمالی خوزستان هم در برنامه رئیس جمهور باشد اما متأسفانه بعد از این اعلام یک سری برخوردهایی صورت گرفت.  به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد:برخی از آقایان سیاسی می خواستند سفر رئیس جمهور به مسجدسلیمان را مصادره به مطلوب کنند و بگویند این سفر از باب دعوت آنهاست و عملا حضور رئیس جمهور را دچار اخلال کردند.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:بیشترین سهم را  در سفر رئیس جمهور به خوزستان همین نیروهای سیاسی بردند و دولت باید بداند که پاسخ به مطالبات نیروهای سیاسی پاسخ به مطالبات مردمی نیست

وی افزود: مردم خوزستان نیازها ، مشکلات و سختی هایی که می کشند جزو مطالبات و دغدغه هایشان است جلیلی تاکید کرد: پاسخ به مطالبات عده ایی از دوستان سیاسی ما که در تهران سکنی گزیده اند هیچ دردی از مردم خوزستان دوا نمی کند لذا دولت به جد باید در این نوع نگاه تجدید نظر کند

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل گفت:دولت در این سفر در بخش ارتباط و تعامل با مردم و مانیتور کردن شرایط واقعی استان در شهرهای مختلف خوب عمل نکرد. وی در پایان خاطر نشان ساخت :مردم انتظار داشتند که دولت با تمام بخش های استان ارتباط برقرار بکند و اگر امکان حضور برای رئیس جمهور نبود لااقل وزیران دولت یازدهم  در قالب یک برنامه حضوری برای بررسی وضعیت شهرستان ها به آنجا سفر می کردند ولی این اتفاق نیفتاد و سبب نگرانی بین مردم  شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 39در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 39
  1. آقای دکتر جلیلی شما در جلسه شورای اداری در آبادان نبودید و صندلی شما را امام جمعه آبادان پر کرده بود در ان جلسه همه نمایندگان از حقوق مردم حوزه های انتخابیه شان دفاع میکردند شما هم اصلا حضور نداشتید باز خدا پدر آیت الله جزایری را بیامرزد که به توصیه حاج اقا امینی از بیکاری مردم مسجد سلیمان اسم برد ضمنا هنوز رییس جمهور به خوزستان نیامده بود هواداران جنابعالی با ارسال پیامک به شهروندان سفر ایشان به مسجد سلیمان را حاصل تلاشهای جنابعالی میدانستند. اما این حرف شما که مطالبات مردم خوزستان در اینجاست نه در رضایت نیرو های سیاسی ساکن تهران حالا جای سوال دارد چرا جنابعالی مطالبات مردم را در نیروهای سیاسی طوایف مختلف که ساکن اهواز هستند میبینی؟میگن یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به دیگران

  2. درود بر دكتر جليلي نماينده پرتلاش و زحمت كش مسجدسليمان.
    جناب دكتر شما ه ن نمي گفتيد مردم مسجدسليمان همه چيز را مي دانند. تك تك آن ها از خود مي پرسند چه اتفاقي افتاده كه بعضي ها پس از اين همه سال يادشان افتاده بايد به همشريانشان سر بزنند. در حواب آقاي صادقي ه م بايد عرض كنم پيامك هاي شما كه نوشته بوديد با تلاش هاي……… رييس جمهور به مسجدسليمان مي آيد را يادتان رفته!!

  3. …. بذارید مردم به نماینده شون انتقاد کنن. اگه نماینده ما فرد با نفوذ و قدرتمندی بود از فرصت حضور رییس جمهور در استان استفاده بهتری میکرد به نفع نماینده شهر. ضمنا به آقای دکتر جلیلی عرض میکنم اگه دولت به مسجدسلیمان بی مهری کرد اشکال رو در وجود خودتون جستجو کنید.اگر چه شما بعد انتخاب روحانی به ریاست جمهوری خیلی تلاش کردید که خودتون رو همراه با ایشان جا بزنید اما لو رفته بود که شما حامی قالیباف بودید. جناب دکتر فرصت طلایی از دست رفت و حالا ما هم متاسفیم

  4. درحال حاضرهیچ قدرتی بالاتر از قدرت نمایندگی نیست مگراینکه خود فردانسان ناتوانی باشد لطفاضعف خودتان را به گردن دیگران نیندازید

  5. جناب اقای جلیلی لطف کنید این مطالب را در صحن علنی مجلس مطرح کنید تا بازتاب بهتری داشته باشد نه در یک خبرگزاری نه چندان پربازدید.

  6. سلام به جناب آقای جلیلی.
    اولا بنده به عنوان یک شهروند هنوز کار چشمگیری از شما در شهر ندیدم دوما با موضع به اصطلاح مردمی خود سعی نکنید که حق را زیر پا بگذارید چرا که ما می دانیم اگر همان سیاسیون تهران نشین نبودند وضعیتمون بدتر ازاین می شد و همون سیاسیون تهران نشین هستند که کارهای ریشه ای و خدمت های گمنامانه انجام می دهند ولی مثل شما توی ساز و دهل نمیزارن …لذا در موضع گیری هاتون ضمن دقت عدالت و صداقت را رعایت کنید..

  7. جناب آقای دکتر جلیلی ! 
    شما در سخنان تان مدعی شده اید : ((قرار بود سفر به یکی از شهرهای شمالی خوزستان هم در برنامه رئیس جمهور باشد اما متأسفانه بعد از این اعلام یک سری برخوردهایی صورت گرفت)) و بعد ادامه داده اید:
    ((برخی از آقایان سیاسی می خواستند سفر رئیس جمهور به مسجدسلیمان را مصادره به مطلوب کنند و بگویند این سفر از باب دعوت آنهاست و عملا حضور رئیس جمهور را دچار اخلال کردند)).
    برای این ادعا سه توجیه یا فرض میتواند وجود داشته باشد ، فرض اول اینکه اساس آن حدس و گمان و وهم بوده باشد ، فرض دوم اینکه دلیل این ادعا فرافکنی و نوعی فرار از مسئولیت باشد ، ما این دو فرض را مردود و فرض محال فرض میکنیم ، آنچه باقی میماند اینکه شما درست میگویید و ادعایتان بر پایه و اساس ادله و مستنداتی ست ، اگر چنین است شما بعنوان وکیل مردم قانونا موظف و بعنوان یک مسلمان شرعا مکلف هستید  اشخاصی را که در مسیر سفر رییس جمهور کارشکنی و چوب لای چرخ این سفر گذاشته اند به موکلین خود معرفی کنید زیرا یک ادعای صرف به منزله ی اتهامی ست که هیچ ادله ای برای آن وجود ندارد و ممکن است عده ای از دوستان شما آنرا بپذیرند و در جهت حرکات مخرب علیه رقبای شما از آن استفاده کنند اما مطمئن باشید موکلین شما بطور عام این ادعا را نخواهند پذیرفت و در ضمیر آنان نوعی بی اعتمادی به ادعاهای احتمالی آتی شکل خواهد گرفت .
    ادعای دیگری که از سخنان شما نتیجه گیری میشود ، استفاده سیاسی آن “اشخاص سکنی گزیده در تهران” از سفر رییس جمهور است آنجا که گفته اید : ((پاسخ به مطالبات عده ایی از دوستان سیاسی ما که در تهران سکنی گزیده اند هیچ دردی از مردم خوزستان دوا نمی کند لذا دولت به جد باید در این نوع نگاه تجدید نظر کند)) این سخن بدان معناست که دوستان سیاسی شما !! از نمد سفر رییس جمهور برای خود کلاهی دوخته و اندوخته کردند بنابراین سهم مردم خوزستان داده نشد ، اولا که برخی از شهرهای خوزستان تا حدودی سهم خود را از این سفر گرفتند یا حداقل قول اش را گرفتند و بعدها میتوانند مدعی شوند لذا شما بهتر بود بگویید “هیچ دردی از مردم مسجدسلیمان را دوا نمیکند ” چون شما قبل از هر چیز نماینده مردم محروم و مظلوم مسجدسلیمان هستید ، در ثانی شما باز هم قانونا و شرعا موظف و مکلف هستید که به موکلین خود توضیح دهید : چه کسانی ، چه امتیاز و مطالباتی را در ازای نادیده گرفته شدن حق و حقوق مردم کسب کرذند ، امیدوارم با اخلاص و احساس مسئولیت به سولات فوق پاسخ دهید ، با تشکر از شما 

  8. انتظار آمدن رییس جمهور به مسجدسلیمان که سیاسی ترین شهر و پراختلاف ترین شهر نام گرفته انتظار به جایی نیست.دوستان عزیز سعی کنیم اختلافاتمان را کمتر کنیم نه به اختلافات دامن بزنیم.چندی پیش در همین سایت خبری از نشست مشترک آقایان رضایی و ظاهری منتشر و در آن جلسه صحبت از اتحاد بین نیروهای سیاسی شهر شد. در برخی از نظرها که مربوط به ما مردم شهر بودند با کمال تعجب خواندم که با اتحاد اینها و نشست دوستانه آنها مخالفت شده بود و اصلا از اساس طایفه موری و بابادی را باهم قابل جمع نمیدانستند!با این افکار حالاحالا باید منتظر ادامه وضعیت فلاکت بار مسجدسلیمان باشیم آمدن رییس جمهور پیشکش

  9. جناب آقای دکتر جلیلی عزیز
    ما مردم شهر شاهد تلاش زیاد و پیگیری های دلسوزانه شما هستیم و واقعا” قدردان زحماتتان هستیم

    اما اگر واقعا دلتان برای مسجدسلیمان مظلوم میسوزد باید بتوانید یک طوری از وجود همه فرزندان پرنفوذ مسجدسلیمان در راه رسیدگی به اوضاع و احوال تاسف بار شهرمان استفاده کنی، مثل شهرهای دیگر باید همه بزرگان مسجدسلیمان با هم متحد باشند از امام جمعه گرفته تا برادران رضایی و شما و جوانان و مردم شهر همگی باید با هم باشیم تا شاید بشود کاری کرد.

    بنده به عنوان یک جوان مسجدسلیمانی واقعا” ناراحتم از اینکه بزرگان شهرم با هم سر “مسائل شخصی” درگیرند و از هم دلخورند و علیه هم باند و دار و دسته تشکیل میدهند در حالی که بزرگان شهرهای دیگر با اتحاد و انسجام و لابی گری درحال مصادره درآمدهای شهرهایی مثل شهر ما به نفع مردم زادگاه خودشون هستند و منافع شخصی شان را هم فقط در منفعت شهر و دیارشان می بینند .

  10. رسم است تمامي صاحب منصبان در شهرهاي ديگر از قدرت هاي سياسي خود استفاده مي كنند به نفع شهر.
    ولي در مسجدسليمان همه جوياي نام براي خود مي باشند.پيامك ها از دو طرف بود چه نماينده چه اقايي كه در تهران سكونت دارد. حال سوال اينجاست شما براي شهر چه كرديد؟ حرفهاي مردم را به گوش رييس جمهور رسانديد يا نه؟!
    مردم ديگر با اين پيامك ها خام نمي شوند كه اين دو جناح مي دهند و چقدر جالب اگر هر اتفاقي در شهر مي افتد دو جناح به نفع خود پيامك مي دهيد.
    آقايان كافي ست چشم بر مشكلات مردم بسته ايد و به خود فكر مي كنيد؟ جاده ها، جوانان بيكار و معتاد را نمي بينيد ؟ قهرمانان ورزشي شهر را كه مورد بي مهري قرار گرفتند را به فراموشي سپرديد؟ كودكان و و نوجواناني كه جايي براي تفريح ندارند به چشم شما نمي آيد؟
    كاش وجدان ها را بيدار كنيد

  11. سایت باشگاه روزنامه نگارانمسجدسلیمان در خصوص اظهارات آقای جلیلی چند نکته قابل طرح است لطفا با حفظ امانت داری که شیوه این سایت وزین است منعکس بفرمایید:
    1-اولین کسی که خبرآمدن رییس جمهور به مسجدسلیمان را سریعا درسایتهای محلی مانند باشگاه روزنامه نگاران منعکس کرد خود جنابعالی بودید که درصدد القاء این مهم بودید که آمدن رییس جمهوری کار شماست در حالی که اگر قرار است رییس جمهوی به مسجدسلیمان می آمد یقینا یک نماینده در جایگاهی نیست که بتواند نفر دوم مملکت را به شهرخودش بیاورد دیدید که تا اراده نمایندگان استان در این شهر خیلی ضعیف و بلکه بی اثر بود و این استاندار بود که سفر رییس جمهوری را به طرف شهر خودش یعنی آبادان هدایت کرد و شما هم متاسفانه در این سفر بسیار ضعیف خودتان را نشان دادید و حتی در جلسه شورای اداری آبادان که فرصت مغتنمی برای دفاع از مسجدسیلمان بود حضور نیافتید و بدست خودتان این حق مسجدسلیمان را نادیده گرفتید.
    2-…آمدید گفتید عده ای پیامک زدند بدفتر رییس جمهوری و سفرایشان را لغو کردند…این حرف های شما برای سواستفاده از جو نارضایتی مردم از نیامدن رییس جمهوری کاربسیار غیراخلاقی بوده و توهین به شعور مخاطبان شما به محض اطلاع از اینکه قراراست رییس جمهوری به احترام یکی ازبزرگان مسجدسلیمان بیاید شروع به کارشکنی کردید چون آینده سیاسی خود را در خطر دیدید و منافع مردم محروم مسجدسلیمان را فدای تنگ نظری های خودتان کردید
    3- جناب جلیلی شما با کمک تیم انتخاباتی سابق دکتر امیدوار به نمایندگی رسیدید یادتان است چطور شخص دکتر میدوار رضایی تاکید داشت چون جلیلی چهره دانشگاهی و فرهیخته است حمایت شود ولی هرگز نتوانستید در این شهر توازن را بوجود آورید ازظرفیتهمه گروههای سیاسی که برای همکاری با شما اعلام آمادگی کردند استفاده کنید درعوض به ابزار گسترش قومیت بازی نادیده گرفتن اصل شایسته سالاری برخورد با بسیاری از نخبگان بختیاری در شهر و استان روی آوردید و عملا تهدید به یک ابزار برای رشد فرزندان لایق بختیاری شدید این دوره شما هم سپری می شود در حالی که نه قدمی برای عمرانچهارشهر محروم برداشتید نه قدمی برای حمایت ازن خبگان فقط برتری طلبی طایفه و فامیلتان را دنبال می کنید
    4- زمانی که شما و بقیه نمایندگان استان به غیر از یک نماینده اطلاعیه در حمایت ازقالیباف بیرون دادید و البته رای بسیار نازل قالیباف نشان دهنده عدم اقبال مردمی به شما نماینده ها بودید البته این سفر روحانی اشکالات فراوانی داشته و شکاف قومیتی را با ندانم کاریهای برنامه ریزان این سفر پراز اشکال دراستان خوزستان دامن زده است.

  12. من به چنين نماينده شجاعي افتخار مي كنم كه با تمامي اين ناملايمتي ها مثل كوه ايستاده است. در انتخابات آينده مشخص خواهد شد كه هر كسي چه جايگاهي نزد مردم خواهد داشت. جناب آقاي جليلي اميدوارم اين مشكلاتي كه براي شما به وجود مي آورند باعث دلسردي شما نشود. همه مي دانند كساني كه دارند اين كارها را انجام مي دهند چه كساني هستند. همه اين افراد شناخته شده هستند. شك نكن بيشتر مردم پشت سر شما هستند ان هايي هم كه فكر مي كنند يك بار ديگه مي توانند در اين شهر بساطي براي خودشان پهن كنند كاملا در اشتباه هستند. خودتان بهتر از هر كسي مي دانيد كودكان مسجدسليماني هم مسائل سياسي را خوب مي فهمند. همه از بيروني ها چوب مي خورند و ما از خودي ها. يه خدايي اون بالا نشسته و همه چيز را مي بيند نگران نباش دست علي همراهت فرزند خوب بختياري.

  13. آقای بهرام منجزی گرامی اگر به خرداد 92 و انتخابات ریاست جمهوری و رای غیر قابل تصور دکتر رضایی در مسجدسلیمان نگاهی بکنید در خواهید یافت که اکثریت قریب به اتفاق مسجدسلیمانیها به چه کسی رای خواهند داد این یک محاسبه بسیار ساده و قابل درک است اگر مردم مسجدسلیمان میخواستند پشت سر دکتر جلیلی قرار بگیرند باید به قالیباف رای میدادند چون همه میدانستند که او حامی قالیباف است اما شما ببینید قالیباف در مسجدسلیمان چند رای آورد!! با وجود دکتر جلیلی مسجدسلیمان تبدیل شده به میدان دوئل ، طایفه گری و فامیل بازی بیداد میکند، خداوکیلی در دوره قبل اینطور بود؟

  14. آقایان رضایی و جلیلی و باندهای مربوطه !
    لطفا” دست از این رفتارهای ناشیانه بردارید و بیشتر از این با خودخواهی تان فرصتهای مسجدسلیمان را از بین نبرید

    حضرات رضایی ، مردم مسجدسلیمان شما را بعنوان فرزندان نخبه خود واقعا دوست دارند و به نوعی الگوی همه مسجدسلیمانیها هستید و همه خانواده های مسجدسلیمانی شما را به عنوان الگوی فرزندان خود معرفی می کنند که از هیچ به همه چیز رسید با تلاش و مبارزه با فقر و سختی…
    اما یک مقدار اگر دلتان به حال شهر و مردم محرومش بسوزد و واقعیت را قبول کنید آنوقت همه این مسائل برطرف میشود

    واقعیت این است که دکتر رضایی(امیدوار) عزیز با وجود داشتن مناصب بسیار زیاد در دولت و در زمینه تخصص خودش واقعا” هیچ وقت اضافه ای برای فکر کردن به مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا و رسیدن به مشکلات مردم این شهرها ندارد چه رسد به اینکه فرصت حضور در این چهار منطقه دور افتاده را داشته باشد. پس به چه علت این همه اصرار به اشغال کرسی نمایندگی این شهرهای محروم در مجلس دارد؟ آیا کرسی نمایندگی مسجدسلیمان را فقط جهت حضور محکم تر خودش در مجلس میخواهد؟ آقای رضایی اگر دلسوز باشید باید این فرصت را به دیگر فعالان همچون دکتر جلیلی که تا الان انصافا خوب و پرتلاش کار کرده است بدهید و حتی با تجربه زیاد و نفوذ و قدرت خوبی که در پایتخت دارید در راه کمک به برطرف کردن مشکلات و محرومیت مردم زادگاهش به این نماینده کمک هم بکنید.
    دکتر رضایی عزیز، ما شما را دوست داریم اما نگذارید بیش از این مردم فکر کنند که فقط به فکر منافع خودتان هستید
    دکتر جلیلی محترم, شما بجای یارگیری و موضع گیری در برابر دیگران یک مقدار به فکر مشکلات شهر باشید و بیش از این لج و لج بازی نکنید. شما چرا در آن جلسه آبادان نبودید و از حق مسجدسلیمان دفاع نکردید در حالیکه همه نمایندگان شهرهای استان بودند؟
    *ما نماینده انتخاب نکردیم که بیاد و فقط به فکر بقاء خودش در مجلس از طریق باند درست کردن و تخریب دیگران باشه.
    اگر واقعا” دلسوزانه فعالیت کنید (برخلاف این بار که فرصت بیان مشکلات مسجدسلیمان را از بین بردید) در آینده مردم به شما دوباره اعتماد خواهند کرد.

    خدا وکیلی حال آدم از شنیدن این باندبازی ها و بخصوص حرفهای نوچه های نادان عضو این باندها که هر روز آلت دست یکی هستند بهم می خوره…
    شهرهای دیگه رو نگاه کنید چطور همه با اتحاد و زرنگی دارند حداکثر استفاده رو می برند…

  15. تحمل همچين كامنتي اينقدر سخت بود؟يك انتقاد ساده رو بر نميتابيد.

  16. این اظهارات از سوی آقای جلیلی بعید بود.
    کاش کمی سنجیده تر و باتأمل بیشتری در این خصوص اظهارنظرمیکردند.
    ضمن تأیید کامنتهای آقایان مهرداد، صادقی، دیاکو،دیدبان و مرادبختیاری، توصیه میکنم نماینده محترم وقت و انرژی خود را صرف مطالبات مردم شریف و محجوب به حیای حوزه انتخابیه خود نماید و از حاشیه سازی و حاشیه پردازی اجتناب کرده و در این راه دست یاری به سوی نخبگان و شایستگان(حتی مخالف) دراز کند.
    شایسته یادآوری است که بیش از نیمی از مدت نمایندگی ایشان سپری شده و فرصت زمانی زیادی برای پیگیری مشکلات شهر و مردم ندارند.

  17. با سلام
    جناب آقاي مرادي لطف كنيد شاهنامه هاي آقاياني كه يك انتقاد اينهمه آنان را آشفته كرده هاي لايت كنيد و برجسته تا كمي دلشان خنك شود.
    آخه برادر عزيزم اگر نماينده در اين شهر كاره اي نيست؟
    پس كي بايد تصميم بگيره؟
    كي بايد به رئيس جمهور انتقاد كنه؟؟
    كي بايد به آقايان تهران نشين انتقاد كنه؟

    اتفاقا نرفتن دكتر جليلي به آبادان خيلي مهم بود ومظلوميت اين شهر را بالاخره از زبان نماينده محترم ولي فقيه به گوش آقايان رساند.
    در ضمن تو ازكجا خبر داري جليلي با كي بوده تو انتخابات؟
    اگر انتخابات اين جور بود كه هر كس طرفدار كسي بود پس بايد بهش توجه نكنيم پس مطمئن باش اين ناعادلانه ترين برخورد است
    وحال كه شعار ما عدالت است
    درود و سلام خدا بر فرزند غيوربختياري مرد هميشه صبور و متين دكتر جليلي

  18. سلام خدمت دوستان
    يه سوال از دوستان دارم ضمن احترام به عقايد همه عزيزان
    من طرفدار هيچ كس نيستم ….جهت اطلاع
    حالا دكتر جليلي نماينده يك شهره حق داره اطلاع رساني بكند كه مردم متوجه بشوند او برايشان تلاش ميكند
    واقعا بقيه عزيزاني كه خارج از گود مشكلات مردم هستند چرا پيامك ميدن؟؟؟
    نماينده ان؟
    اگر مفاخر و بزرگان ما هستند كه بر ديده منت بزرگي شان پذيرفته
    ولي مگر تنها آقايان هستند كه نسبت به اين شهر تعصب دارند؟
    اگر نميتوانند كاري براي شهر بكنند شهر را فداي مطامع سياسي خود نكنند.
    منصف باشيد حق با نماينده شهر است بالاخره او نماينده 4تا شهرستان است حق ندارد؟؟؟

  19. دكتر جليلي به وجودت افتخار ميكنيم.
    اين حرفهايي كه ميزني صداي مردم مسجدسليمان است…

  20. آقایان یزدی ابولپور و صفری برادران خوبم انتقاد حق شهروندان است شما ناراحت نشوید. ما از نماینده انتظار داریم دنبال این نباشد تا هر تحولی را به نوعی به نفع خودش تعبیر و تفسیر نماید اینکه بنیاد تعاون ناجا به عنوان سهام دار و شریک در مجتمع پتروشیمی پولی را که میبایست چند ماه زودتر به حساب پتروشیمی واریز میکرد بالاخره با تلاشها و دوندگیهای دکتر داودی و بعضی از همون تهران نشین ها به حساب پتروشیمی واریز کرد کجایش به نماینده مرتبط است و اصلا این کجایش تامین اعتبار است آقای نماینده اگر میتواند اعتبار بگیرد برای فاضلاب پنج بنگله بگیرد که هنوز آسفالت نشده برای بیمارستان نمره دو بگیرد که دارد خاک میخورد برا جاده اهواز مسجد سلیمان بگیرد که هر روز کشته میدهد و…….ضمنا سفر رییس جمهور به مسجدسلیمان که قرار بود صورت بگیرد حاصل تلاشهای بهمن حسین پور دشتگلی مدیر تشریفات رياست جمهوري بوده که به دلیل مساعد نبودن هوا و مشکل پرواز هلی کوپتر کنسل گردید و درست است که رییس جمهور به شهرهای شمالی نیامد اما مصوباتی هم برای اکثر شهرها و از جمله مسجدسلیمان داشته است.

  21. جناب دكتر جليلي نماينده محترم مسجدسليمان
    بدينوسيله حمايت همه جانبه خود را از شما نماينده محترم ، زحمت كش و فرزند ايل غيور بختياري اعلام مي نماييم. همگان متوجه هستند كه عده اي تماميت خواه چگونه مي خواهند با شانتاژ بازي زحمات شما را به نفع خودشان مصادره كنند. اما مردم فهيم خصوصا قشر دانشجو تمام قد از شما فرزند راستين انقلاب كه در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي در راه حل مشكلات مردم شبانه روز تلاش مي كنيد حمايت خواهد كرد. آرزوي موفقيت و سربلندي شما را داريم.
    جمعي از دانشجويان رشته مهندسي صنايع مسجدسليمان

  22. قابل توجه …… صادقی،محمد،دیده بان،مرادبختیاری،صفرپور،مهرداد،منجزی و…..بابا دکترجلیلی که از رییس دولت وسیاسیون خوزستان انتقاد کرده چرا به پرقبای آقایان برخورده الله واعلم ….. حتما شیطنت هایی در کار بوده وکاسه ای زیر نیم کاسه ….در غیر اینصورت بجز اخوان رضایی افراد دیگری از سیاسیون خوزستان هم در تهران سکنی گزیده اند. ومطلب دیگه اینکه اگه اخوان گرام میتوانستند کاری بکنند که صرفا کنار رییس جمهور به چند عکس اکتفا نمیکردند.بعد از سی وچند سال مردم سره را از ناسره تشخیص میدهند چرا که مردم میفهمند……

  23. طبق بررسی به عمل آمده در خصوص لغو سفر جناب روحانی به مسجدسلیمان، نظر منتشر شده جناب صادقی کاملاً درست است و اصلی ترین دلیل لغو سفر، شرایط بد جوی اعلام شد.
    همچنین از نماینده محترم شهر نیز انتظار میرود که با موکلین خود، بسیارشفافتر از این صحبت کرده و از مبهم گویی پرهیز نمایند.
    ضمناً قابل توجه همشهریان گرامی است که اینجا محل تقابل طرفداران کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده مجلس نیست و به جای تقدیرهای بی دلیل و تخریبهای بی اساس، در خصوص متن خبر منتشره اظهار نظر نموده و نیز در صورت داشتن راهکار جهت برون رفت از وضع موجود و داشتن پیشنهاد اجرایی جهت پیشرفت شهر، بهتر است به مدیریت سایت جهت انتشار ارائه نمایند.
    شهرما خیلی مظلومتر از اینحرفهاست. بجاست که از ابراز نظرات تفرقه انگیز برحذر بود.

  24. جناب آقاي جليلي خوشحالم وقتي ميبينم اين همه تاثير گذار بوده اي كه بعضي از دوستان شناخته شده كه طي 15-16 سال هر كاري خواستند توي اين شهر كردند و بعد كه ديدند با روي كار آمدن شما دستشان از خيلي مسائل كوتاه شده است رو به تخريب آوردند. اما نگران نباش كه مردم فهيم مسجدسليمان هرگز تو را تنها نخواهند گذاشت و هرگز اجازه نمي دهند اناني كه چند بار آزمايش پس داده اند بار ديگر با سياه بازي سر كار بيايند. حق نگهدارت دلاور

  25. دوستان لازم به یاد آوری است که علت حضور نیافتن دکتر جلیلی در جلسه شورای اداری استان در آبادان به دلیل حضور ایشان در کمیسیون تلفیق بوده.

  26. تشکر از اطلاع رسانی جناب آقای مرادی مدیر محترم سایت پرسش از آقای صادقی؟

    حالا مثلا دعوت از آقای روحانی توسط آقای دشتگلی بوده یا نبوده شما خود ت الان داری به نفع خودت موضوع را مصادره میکنی .

    قبول کن که جایگاه نماینده ها اقتضا دارد از مردم دفاع کنند.
    کار نماینده دفاع از مردم است انتقاد از هر کسی میتواند بکند فعلا که ایشان نماینده است ودارد وظیفه ذاتی اش را انجام میدهد .این وسط دیگران چه کاره اند؟.
    واقعا کم لطفی است
    بگذارید نماینده کار خودش را در آرامش انجام دهد.

  27. با سلام
    از دکتر جلیلی تشکر میکنم

  28. آقای مسلیمونی مقیم تهرون!اگه در جلسه تلقیق بود اینقد اعتراض و انتقاد را باید جواب میداد پس دفترش چکاره است. بگه در روز مورد نظر در جلسه تهرون بوده اما اگه بعد معلوم بشه که نبوده خیلی بده، راستی و درستی بهترینه آقای سخنگو.

  29. آقای سعادت جهانگیری این کجایش مصادره است اینکه واقعیت ها گفته شود تا دیگران مصادره نکنند اطلاع رسانی است عزیزم کمی بینشت را بالا ببر بنر سی برنج مصادره است برو بخون ببین در مورد پتروشیمی چی نوشته این همه پول بنر و تبلیغات از کجا میاد؟

  30. واقعا جای تاسف دارد . نمی دانم بعضی از این نظرات چه اهدافی را دنبال میکنند بابا تا انتخابات بیش از 2 سال وقت داریم . الکی دشمنی ایجاد نکنیم

  31. ظاهری هم از هلال احمر رفت …..آقای جلیلی آیا از کارتان راضی هستید؟یکی دیگر از بچه های بختیاری را حذف کردید…..

  32. با سلام
    خدمت همه عزیزان و دلسوختگانی که پیشرفت شهر را آرزومندند.
    انتقادات عزیزان وبرادران خوب برخی درست وبرخی نابجا هستند .بنظر میرسد هنوز سایه سیاست خیلی ها که کارنامه خوبی ندارند بر سر این شهرپا برجاست.من انتظار دارم همه به آقای دکتر جلیلی کمک کنند حتی برادران رضایی همه وهمه اگر میخواهید شهر پیشرفت کند باید به نماینده شهر کمک کنند.
    دنبال کردن پبشرفت شهر در بازی های سیاسی میسر نیست .ما برادران رضایی را دوست داریم امام جمعه محترم و همه کسانی که به این شهر خدمت میکنند برای مردم این شهر سرمایه هستند .ولی انتظار داریم فعلا کمک کنید نماینده روی کارش متمرکز شود .ایشان بنظر میرسد خیلی توانمند است مخصوصا ورودش به برنامه و بودجه .

  33. آقاي دكتر جليلي خسته نباشي براي اين دوره نمايندگي.انشاالله پس از انتخابات 94در هر مسئوليتي قرار گرفتي موفق باشي.

  34. آقای بهادری این آقای نماينده است که بشدت به اختلافات دامن می زند و هر جایی یکی از بچه های بختیاری است دنبال حذفش است. همین مورد آخر جناب ظاهری مدیرکل هلال احمر که سینما هلال را بعد از 25سال راه اندازی اما او تلاش فراوانی کرد در این چند ماهه تا ایشان را حذف کرد آقای دکتریوسفی ازطایفه … قرار بود هلال احمر بیاید نگذاشتند و….آقا نکن این کارا را جو شهر بشدت علیه شما شده است با انتشارویژه نامه و….نمی توانید روی مردم تاثیر بگذارید مهم عملکردتان است بیکاری در مسجدسلیمان بیداد می کند اعتیاد بیداد می کند فقر و نکبت دامنگیر است ….

  35. اقاي دكتر جليلي اگر زمان به عقب بر ميگشت حتما راي خود را پس ميگرفتم. بسيار پشيمانم ؛ به هر كانديد ديگري غير از شما راي خواهم داد در انتخابات آينده مجلس. بسيار ضعيف عمل كرديد .

  36. با تشكر از مدير خوب سايت جناب آقاي مرادي
    عجب؟
    سينما هلال كه تا حالا تعطيل بوده
    حالا هم دستشون درد نكنه سينما افتتاح شده
    كاملا مشخصه خيلي از افرادي كه پيام نوشتن اينجا هدف سياسي دارن نه دفاع از شهر…
    امروز از هر بچه اي هم بپرسي دقيق ميفهمه كه اين ناراحت شدن از رفت و آمد مسولين فقط جنبه سياسي ومنفعت طلبي شخصي داره نه حمايت از مردم زجر كشيده مسجدسليمان

  37. يه سوال از بعضي ها كه شايعه پراكني ميكنند
    كي گفته آقاي ظاهري را جليلي عوض كرده
    عزيزم تو يا اطلاع نداري يا واقعا سطحي نگري
    اگر واقعا نماينده ما اينقدر توان سياسي براي عوض كردن مديران استان داره بايد بگيم بارك الله واقعا اين چه حرفي ميزني برادر
    بعضي ها هم تو اهواز ميگن نماينده هاي اهواز مدير كل ها رو بر داشتن
    از اين مسائل كه بگذريم فرضا آقاي ظاهري را جليلي برداشته
    اگر بختياري بودن شرطه خوب خدادادي هم يك بختياري اصيل است
    چرا دفاع نميكني از اين؟
    پس حتما منافعت تو بودن ظاهري بوده؟
    درسته؟

  38. آقای دکتر جلیلی
    اینم یکی دیگه از بچه های بختیاری که با پیگیریهای مکرر و از ترس اینکه در انتخابات آینده جلویتان بایستد، نگذاشتی دوباره تمدید کند و فکر نکن به ضرر آقای مهندس ظاهری است. برای‌‌‌‌‌ مردم  شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، هفتکل چهره شناخته شده ای است و در زمان مدیریت سازمان بهزیستی خدمات خوبی به این شهرستانهای محروم رسانده است و در زمان مدیریت در هلال احمر هم عملکرد خوبی داشته است که بعد از آن شما دارید روی کارهای آقای ظاهری تبلیغ میکنید و به اسم خودتان تمام میکنید. کجا شما برای سینما و مجتمع پزشکی و داروخانه و آب گرم گلگیر بودجه ای گرفته اید و به اسم خودتان دارید تبلیغ میکنید…

  39. جناب آقاي كوروش بنده اطلاع دارم در جابجايي آقاي ظاهري دكتر جليلي نقشي نداشته است.اين جابجايي ها بصورت كلان در كل كشور در حال اجراست و اكثر مدير كل ها دارند عوض ميشوند و طبيعتا هر دولتي بيايد مهره هاي كليدي اش را با نظر خودش مي چيند. جهت اطلاع ادارات كل فرهنگ و ارشاداسلامي، بهداشت و درمان ، راه و شهرسازي و….
    لطفا جو سازي نكنيد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.