• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

در یک اقدام تعجب برانگیز
پس از تعطیلی بانک ملی شعبه چشمه علی، مرکز مخابرات شهید مطهری واقع در منطقه انبار خوراکی مسجدسلیمان نیز تعطیل شد! / چه کسی پاسخگوست؟

  • کد خبر : 51733
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در یک اقدام تعجب برانگیز</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>پس از تعطیلی بانک ملی شعبه چشمه علی، مرکز مخابرات شهید مطهری واقع در منطقه انبار خوراکی مسجدسلیمان نیز تعطیل شد! / چه کسی پاسخگوست؟</span>

رویش زاگرس: پس از تعطیلی بانک ملی شعبه چشمه علی علیرغم وعده های مسئولین شهرستان جهت جلوگیری از تعطیلی این بانک و بی توحهی به خواسته بحق مردم متاسفانه با خبر شدیم مرکز مخابرات شهید مطهری واقع در منطقه انبار خوراکی نیز مدتی ست تعطیل و این مسئله اعتراضات شدید مردم را به همراه داشته […]

رویش زاگرس: پس از تعطیلی بانک ملی شعبه چشمه علی علیرغم وعده های مسئولین شهرستان جهت جلوگیری از تعطیلی این بانک و بی توحهی به خواسته بحق مردم متاسفانه با خبر شدیم مرکز مخابرات شهید مطهری واقع در منطقه انبار خوراکی نیز مدتی ست تعطیل و این مسئله اعتراضات شدید مردم را به همراه داشته است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس یکی از کارکنان اداره مخابرات در ارتباط با تعطیلی موقت این مرکز  گفت: قسمت اداری این مرکز به دلیل بازنشسته شدن کارکنان آن فعلا تعطیل اما قسمت فنی همچنان فعال است وی ادامه داد: مردم برای پیگیری و اعلام مشکلات تلفنی خود باید به اداره مرکزی مخابرات واقع در منطقه نمره ۴۰ مراجعه نمایند! سوالی که پیش می آید این است آیا همه کارکنان بخش اداری این مرکز همزمان با هم بازنشست شده اند!

یک منبع مطلع نیز در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه اظهار کرد: بنظر می رسد پس از آن که حدود ۲۵ نفر از پرسنل با سابقه بالای ۲۰ سال که به عقد قراردادهای سه ماهه خود اعتراض و حتی رای اداره کار نیز به نفع آنان صادر شده بود حاضر نشدند مجدداً قراردادهای سه ماهه را امضاء و خواهان احقاق حقوق خود شدند تقریبا این مرکز به حالت تعلیق و نیمه فعال درآمده است!

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس انتظار می رود مسئولان شهرستان نسبت به اتفاقاتی همچون تعطیلی بانک ها، مخابرات و… سریعاً واکنش نشان دهند و بیش از این اجازه تضییع حقوق مردم را ندهند.

لازم به ذکر است بنا بر شنیده ها یکی دیگر از شعب بانک های شهرستان نیز قرار بود بزودی جمع آوری شود که فعلاً به تعویق افتاده است!

پایگاه خبری رویش زاگرس این آمادگی را دارد پاسخ مسئولان از جمله مسئول اداره مخابرات شهرستان را در ارتباط با تعطیلی مرکز مخابرات شهید مطهری منتشر و قضاوت را به مردم بسپارد. ضمن آن که این مسئله تا حصول نتیجه از سوی این رسانه پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.