• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

مدال‌آوری شهرستان مسجدسلیمان در سیزدهمین دوره مسابقات المپیاد بیماران خاص استان خوزستان

  • کد خبر : 51523
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
مدال‌آوری شهرستان مسجدسلیمان در سیزدهمین دوره مسابقات المپیاد بیماران خاص استان خوزستان

رویش زاگرس: تیم هیات بیماران خاص و پیوند اعضا شهرستان مسجدسلیمان در سیزدهمین دوره رقابت‌های المپیاد بیماران خاص استان خوزستان به میزبانی شهرستان بهبهان به سه مدال طلا رسید و کاپ سوم مشترک با شهرستان دزفول را از آن خود کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرهود شهنی منصوری رئیس هیات بیماران خاص و […]

رویش زاگرس: تیم هیات بیماران خاص و پیوند اعضا شهرستان مسجدسلیمان در سیزدهمین دوره رقابت‌های المپیاد بیماران خاص استان خوزستان به میزبانی شهرستان بهبهان به سه مدال طلا رسید و کاپ سوم مشترک با شهرستان دزفول را از آن خود کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرهود شهنی منصوری رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با پایگاه خبری رویش زاگرس، اظهارکرد: این مسابقات با میزبانی خوب شهرستان بهبهان و طی دو روز کاری برگزار گردید و نزدیک به یکصد و سی ورزشکار از شهرستان های مختلف استان خوزستان در این رقابت‌ها حضور داشتند که در این مسابقات ورزشکار شهرستان مسجدسلیمان، امین داودی موفق به کسب سه مدال طلا در رشته دو و میدانی گردید.

وی ادامه داد: دونده مسجدسلیمانی علی رغم داشتن حریفان قدر توانست با شکست تمام حریفان و با ارائه عملکردی خوب، مدال خوش رنگ طلا را به دست آورد. شهنی منصوری ادامه داد: تلاش این دونده پیوند اعضا شهرستان مسجدسلیمان در حالی بود که دیگر حریفان از شهرستان های مختلف استان کارنامه بسیار قابل قبولی در کسب مدال جهانی داشتند و این به نوبه خود شایسته تقدیر است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد دونده مسجدسلیمانی و قدردانی از تمام کسانی که در این موفقیت‌ها نقش داشتند به ویژه جمال فتاحی ریاست هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان و امیدوار جمالپور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان عنوان کرد: امید است بار دیگر شهرستان مسجدسلیمان بر بلندای قله ورزش  بایستد و ورزشکاران مسجدسلیمانی این توانمندی را در خود احساس نمایند که چنانچه بخواهد قطعا به مدارج بالای ورزش قهرمانی دست خواهند یافت.

شهنی منصوری همچنین بیان داشت طی رایزنی‌هایی که انجام شده، چنانچه مشکلات مربوط به بیماری کرونا مرتفع شود و کشور وارد پیک جدیدی نشود و ایمنی جمعی و واکسیناسیون صورت گیرد شهرستان مسجدسلیمان آمادگی خود را جهت برگزاری چهاردهمین دوره المپیاد بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان به هیات استان خوزستان و همچنین اداره تربیت بدنی شهرستان مسجدسلیمان اعلام نموده است و این امید می‌رود که بتوانیم میزبان خوبی برای استان خوزستان باشیم و از تمامی پتانسیل های موجود در جهت هم افزایی جمعی استفاده مطلوب را بنماییم.
وی با بیان این مطلب که در صدد جذب ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا و ارتقا کیفی و کمی سطح هیات هستیم افزود که در تلاش هستیم تا امکانات و دانش فنی بیشتری را به هیات بیماران خاص شهرستان مسجدسلیمان بیفزاییم تا با دانش و ارتقای مهارت‌ها شاهد مدال آوری و تثبیت نام شهرستان مسجد سلیمان در مسابقات منطقه ای و کشوری و جهانی باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.