• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
1

دکتر جلیلی: رئيس جمهور به مسجدسليمان مي آيد

  • کد خبر : 5145
  • ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۶:۳۰

صبح امروز نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس از سفر رئیس جمهوری به شهرستان مسجدسلیمان خبر داد باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه – ۲۲ دی)، با اعلام خبر سفر رئیس جمهوری به مسجدسلیمان افزود: بر اساس […]

صبح امروز نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس از سفر رئیس جمهوری به شهرستان مسجدسلیمان خبر داد

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه – ۲۲ دی)، با اعلام خبر سفر رئیس جمهوری به مسجدسلیمان افزود: بر اساس برنامه ریزی‌ها رئیس دولت یازدهم در جریان سفر به استان خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان نیز سفر خواهد کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر جلیلی اظهار کرد: سفر دکتر روحانی به مسجدسلیمان در سال نخست دولت یازدهم نقطه‌ی عطفی برای مردم تلاش گر حوزه انتخابیه است از این رو برنامه ریزی شده است تا حداکثر استفاده از حضور اعضا دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، به موضوع بیکاری بالای جوانان شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا اشاره کرد و بر ضرورت توجه دولت به این چهارشهرستان تاکید کرد.

وی خدمات دولت درراه‌های شهری و روستایی، آبرسانی شهری و روستایی، وضعیت بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها، آب کشاورزی، تامین منابع مالی کارخانه پتروشیمی، آلومینیوم، طرح‌های عمرانی، پالایشگاه گاز، راه آهن و فرودگاه، راه میان بر و کمربندی چهارشهرستان و مسیرپاشنه زاگرس را از محورهای مهمی دیگري دانست که درسفرهیئت دولت به استان خوزستان پیگیری خواهد شد. لازم به يادآوري است اواخر هفته جاري رئيس جمهوري به استان خوزستان سفر مي كند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 18
  1. ببينيد عده اي چطور ماتم زده اند وعصباني از سمت گرفتن دكتر رضايي،كه به بنرهاي تبريك دانشجوها،خانواده شهدا و ديگر همشهريان خطاب به دكتر اميدوار حمله كرده اند و بنر ها را از بين برده اند. بايد تاسف خورد.

  2. آقای رضایی با دکتر روحانی میاد مسجد سلیمان؟رقیب یعنی رفیق شدن؟

  3. خوب بود جناب دکترجلیلی اشاره می کردند رییس جمهوری از میان بیش از 40 شهراستان چرا سفر به مسجدسلیمان را انتخاب کردند؟ایشان سفر به شهرستان مسجدسلیمان را بنا بردرخواست دکترحاج محسن رضایی پذیرفتند و دراین سفرحاج محسن رضایی نیزرییس جمهور را همراهی خواهندکرد

  4. سلام
    لطفا به توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری نیز پرداخته شود.
    سپاس

  5. سلام من مرداد92 خونه ام بر اثر خرابی جعبه تقسیم برق خونگی آتش گرفت تازه هم ازدواج کردم و اقساط و بدهکاریهای ازدواجم مونده , 2بار به دفتر نماینده شهر نامه دادم متاسفانه وقتی رفتم برا جواب نامه , نامه هامو تو سطل آشغال پیدا کردم.

  6. راستی یادم رفت بگم که مستاجرم و 20 میلیون تومان ازم وسیله سوخت.

  7. جناب آقای دکتر جلیلی نماینده لایق،توانمند وسخن ور مردم فهیم مسجدسلیمان از پیگیریها وتلاشهای بی شائبه شما برای حوزه های انتخابیه صمیمانه سپاسگذاری مینمایم

  8. بسیار خوب – به رئیس جمهور عزیز نشان دهید که اولین شهر نفتی و صنعتی خاورمیانه چطور امروز بعلت بی توجهی و تبعیض در توزیع امکانات تبدیل به ویرانه ای شده .

  9. میگن این تمام تلاش دکتر محسن بود که قراره ریس جمهور بیاد مسجدسلیمان.

  10. احتمالا دکتر رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همراه ریاست جمهور به مسجدسلیمان بیاید.

  11. دکتر محسن رضایی همراه ریاست جمهور به مسجدسلیمان خواهد آمد احتمال زیاد،حالا شما تا میتوانید این نوع کامنت ها را حذف کنید.

  12. درود بر شما دکتر جلیلی

  13. دوستان عزیز این که چه شخص یا اشخاصیی باعث حضور رئیس جمهور در مسجدسلیمان شده به جای خود اما مهمتر این است که اگر این اتفاق بیوفتد بتوان بیشترین بهره برداری و استفاده را در تخصیص اعتبارات و تصویب طرح ها برای مسجدسلیمان داشته باشیم. پس بهتر است به جای بحث بر روی اینکه چه کسی باعث این اتفاق شده است از مسئولین شهر بخواهیم که این فرصت بزرگ را از دست نداده و به بهترین شکل از حضور جناب رئیس جمهور استفاده کنند.

  14. برای مهره های (همشهریانم) شطرنج بازی آقایان که هیچ اراده ای ااز خود ندارند متاسفم ..
    تنها کسی که تاکنون در دوران مدیریتش به دنبال حواشی و تخریب شخصیت ها نبوده و بیشمار هم تریبون در اختیار داشته است دکتر جلیلی بوده است .
    حالا عده ای جار می زنند و دوباره هیاهو می کنند و نمی خواهند هنوز که هنوز است زیر ساختی برای مسجدسلیمان بی بنا ساخته شود .
    به حاج محسن بگوئید شما که اینهمه چوب حمایت و پیگیری مشکلات مسجدسلیمان را به سینه می زنید چرا وقتی پتروشیمی مسجدسلیمان داشت راه اندازی می شد به عنوان یک اقتصاد دان مخالفت کردید و گفتید این پروژه توجیه اقتصادی ندارد !!!! شاید این نوع جدیدی از دلسوزی برای جوانان شهرتان باشد .
    آقای مرادی به الله قسم اگر پیام را حذف بکنید بدون شک از گناهکاران واقعی خواهید بود . خود دانی یک دنیا را میخواهی یا یک ارامش دنیوی ….

  15. آقای فرشید ….عزیز حالا چرا اینقدر عصبانی شده ای ؟ دیدی که آقای مرادی کامنت ات را حذف نکرد با وجود اینکه این ادعای شما در مورد دکتر رضایی دروغ محض و در واقع یک تهمت نا بخشودنی ست  ، برادر عزیز یا ساده ای  ، یا مغرض ،  اگر نه مگر برای اجرای پروژهای کشور از دکتر رضایی نظر میخواهند اصلا میدانی ایشان چه سمتی دارد ؟! دکتر رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است و در آنجا هم تنها یک نظر دارد و نه تصمیم گیرنده ، حالا که شما اطلاع دارید ایشان وتو کرده لطفا آدرس دقیقتر بده تا همه بدانند راست میگویی و خدای ناکرده ریگی به کفش نداری! وانگهی دلیل آمدن دکتر روحانی به مسجدسلیمان اینبود که دوستان مشترک دکتر رضایی و دکتر روحانی از او خواستند که در خوزستان میزبان دکتر روحانی باشد و دکتر رضایی چند شرط مطرح کرد که یکی از شروط سفر دکتر روحانی به مسجدسلیمان بود (به منظور آشنایی نزدیک با گرفتاریهای شهر و مردم ) ایشان هم بزرگواری کردند و پذیرفتند ، حالا بعضی ها این خبر را زودتر دادند تا مردم فکر کنند که آنان موجب سفر رییس جمهور به مسجدسلیمان شده اند اما خداوکیلی ببینید و قضاوت کنید که دکتر رضایی چقدر نجیب است که هیچ تبلیغی در این مورد نکرده فردای قیامت چه جوابی داری به خدا بدهید ؟؟

  16. حضور ریاست جمهوری بنا برتلاش مشترک دکترمحسن رضایی و همکاری جناب بهمن حسین پور مدیرکل تشریفات نهاد ریاست جمهوری که فرزند مسجد سلیمان است انجام شده بود و باکارشکنی …. به خاطر نگرانی از آینده سیاسی اش با مشکل مواجه شد

  17. هنوز يك پرسش باقي است
    اخوان كي از اين شهر دست بر ميدارند…
    خدا ميداند.

  18. درود  بر دکتر جلیلی انشاالله گره ها از شهرمان باز خواهد شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.