• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

پروژه جاده چهار خطه ورودی مسجدسلیمان آماده بهره‌برداری است

  • کد خبر : 5094
  • ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

مدیر اداره راه و شهرسازي مسجدسلیمان گفت: پروژه چهار خطه کردن جاده ورودی مسجدسلیمان که بین اداره راه و شرکت نفت مشترک بوده، آماده بهره‌برداری است. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان – مهندس علی عیدی‌وندی رييس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان اظهارکرد: این پروژه از انتهای شهرک صنعتی مسجدسلیمان آغاز مي‌شود و تا 2 راهی مسجدسلیمان […]

مدیر اداره راه و شهرسازي مسجدسلیمان گفت: پروژه چهار خطه کردن جاده ورودی مسجدسلیمان که بین اداره راه و شرکت نفت مشترک بوده، آماده بهره‌برداری است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان – مهندس علی عیدی‌وندی رييس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان اظهارکرد: این پروژه از انتهای شهرک صنعتی مسجدسلیمان آغاز مي‌شود و تا 2 راهی مسجدسلیمان ادامه دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: طول پروژه 4 کیلومتر است که 3.3 کیلومتر آن توسط شرکت نفت و یک کیلومتر آن توسط اداره راه و شهرسازی به اجرا رسیده است.

عیدی‌وندی تصریح‌کرد: برای چهار خطه کردن این مسیر حدود 4 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است. این مسیر پیش از این به صورت جاده‌ای 2 خطه مورد استفاده قرار می‌گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. اين پرو ژه هنوز تكميل نشد،از زمان دكتر رضايي تا حدي جلو رفته بود،چه شد تا الان؟

  2. هميشه ميگن اماده است خوب افتتاحش كنيد ديگه يا ميخواهيد برا دهه فجر؟

    واقعا خطرناك شده ادمو به اشتباه ميندازه ، منكه زياد ميرم از اونجاده گاههي وقتا حس ميكنم جاده يكطرفه است حالا كسيكه كمتر ميره حتما اشتباه ميكنه تا حالا چندين تصادفم شده يكروزم كه زودتر را بيفته مي تونه از يه حادثه جلوگيري كنه

  3. آقاي جليلي ميخوايد قبل از انتخابات مجلس دهم وزير بيا ريد برا افتتاح؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.