• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

دکتر اسماعيل جلیلی: اعتبارات استان خوزستان افزايش يافت

  • کد خبر : 5078
  • ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با پیشنهاد اصلاحی داده شده و پیگیری به عمل آمده برای اعتبارات عمرانی از محل ماده 180قانون برنامه برای استان خوزستان علاوه بر اعتبارات پیش بینی شده مبلغ 230میلیارد تومان افزایش یافت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر جلیلی  عضو هیات ریئسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با پیشنهاد اصلاحی داده شده و پیگیری به عمل آمده برای اعتبارات عمرانی از محل ماده 180قانون برنامه برای استان خوزستان علاوه بر اعتبارات پیش بینی شده مبلغ 230میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر جلیلی  عضو هیات ریئسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: امروز در کمیسیون بودجه با پیشنهاد اصلاحی داده شده و پیگیری به عمل آمده برای اعتبارات عمرانی از محل ماده 180 قانون برنامه برای استان خوزستان علاوه بر اعتبارات پیش بینی شده مبلغ 230میلیارد تومان افزایش پیش بینی شد که در  پروژه های راه، آبرسانی  و فاظلاب هزینه خواهدشد.

دکتر جلیلی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی ،هفتکل واندیکا گفت: همچنین پس از اعتراض در نحوه محاسبه در آمد بهای نفت و گاز علاوه بر330میلیارد تومان دیگر به سهم استان برای شهرهای نفت خیز و محروم اضافه گردید.

از مصوبات ویژه کمیسیون بودجه امش از محل یک درصد افزایش مالیات برارزش افزده تمامی روستاییان، عشایر  و شهرهای بیست هزار نفر و پایین تر از افزایش سهم بیمه پایه برای پوشش هزینه های درمانی برخوردار خواهند شد. جلیلی افزود: این مصوبات پس از طرح در تلفیق به صحن علنی برای تصویب نهایی خواهند رفت.

وي همچنین اظهار كرد:به منظور تقویت اعتبارات عمرانی راه فارسان، دشتک، بازفت به مسجدسلیمان با هماهنگی استاندار چهارمحال و نماینده شهرستان اعتبارات راه آن استان را نیز افزایش داده ایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 12
  1. نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر جلیلی
    دیده ی بیدار و امیدوار مردم به شمامسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت، ضمن انجام وظیفه، در صدد تحقق پاسخگویی به انتظارات مردمی، مجدانه تلاش می ورزند.
    اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن حضرت عالی در مسیر پیشبرد، پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی استان عزیزمان، بسی شایسته ی تقدیر و تشکر است.

  2. از تلاش دکتر جلیلی و دیگر نمایندگان خوزستان تشکر و قدردانی می کنیم.
    ضمنا” لطفا همیشه نام استان چهارمحالِ بختیاری را کامل بنویسید.

  3. درود بر دكتر جليلي نماينده محبوب و پرتلاش و تشكر مي كنم از سايت خوب باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به خاطر اطلاع رساني سريع، صريح و دقيق برايتان آرزوي موفقيت مي كنم.

  4. دکتر جان ممنون بخدا اشك اومد تو چشام از اين كه تلاشاتون نتيجه داد.

  5. آقاي باشگاه روزنامه نگاران فقط دو دقيقه كامنت من بود،كجا رفته؟ گم شده حتما.

  6. سلام دوست عزيز ناشناس. لطفا براي تأييد و انتشار نظرات كمي صبر داشته باشيد. چرا كه هر چند ساعت يك بار نظرات بررسي و تاييد مي شوند. اگر نظر شما حاوی تهمت، افترا، توهين و به استهزاء گرفتن ديگران نباشد و یا غیر مرتبط با خبر نباشد همچنين اگر نظرتكراري نباشد قطعاً منتشر خواهد شد. اما ممكن است با كمي تأخير براي بررسي.
    با سپاس از شما

  7. با سلا م آقاي مرادي عزيز متشكرم از اخبار شفاف و دقيق، اولين نفر بودم كامنت گذاشتم ،خدشه وارد كردن به هيچ يك از مسولين هم نبوده.

  8. با اينكه دكتر اميدوار رضايي اعلام اوليه كرده براي حضور در انتخابات دهم مجلس از مسجد سليمان و رقيب اصلي آقاي جليلي است،با كارهاي در حال انجام امكان زياد انتخاب مجدد دكتر جليلي وجود داره.

  9. خوشم میاد بعضی از دوستان با اسم و فامیل نظر میدن!!
    لطفا تایید کن

  10. با سلام خدمت همشهریان عزیز…….متاسفانه باید بگویم تمام نمایندگان ادوار مجلس از حوزه مسجدسلیمان از لحاظ عملکردی ضعیف بودند البته باید محمد شهنی را از آنها تفکیک کرد و متاسفانه از بین آنها باز دکتر جلیلی از همه ضعیف تر بودند. از این رو به نظرم هر کاندید مطرح در مقابل ایشان به راحتی رای میاورد.

  11.  با سلام خدمت دوستان.
    جناب آقای خسرو لطفا بدون علم حرف از عملکرد نزن.ظاهراجنابعالی انتظار داری تو این مدت شهرت ساخته بشه.شهری که پر از ویرانگی است.من فکر کنم اگر 10تا نماینده هم بیان اگه بتونن سیستم آب و فاضلاب این شهر ودرست کنند کار بزرگی انجام دادند.اخه برادر من با این بودجه ها و مسولین چه انتظاری برا حل مشکلات داری.این شهر از زیر بنا مشکل داره.بنظرم همه نمایندگان در حد توان زحمت کشیدند و آقای جلیلی هم با توجه به وضعیت بسیار بد اقتصادی عملکرد قابل قبول و رو به بالایی دارند .در زمان مهندس بابادی مبلغ 250میلیارد تومان در 2سال در این شهریستان هزینه شد مبلغی که 1دهم آن امروز وجود ندارد با کدام پول باید کار کرد.

  12. پروفسور اميد وار رضايي افتخار جنوبي ها است،اگر بياد راي كافي مياره،

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.