• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

برگزاری همایش شهید علیمردان خان بختیاری در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 5063
  • ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- برای نخستین بار همایش شهید علیمردان خان بختیاری در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می گردد. این همایش با هدف تبیین ابعاد مختلف قیام تاریخی ایل بختیاری به رهبری شهید علیمردان خان بختیاری در اسفندماه سال جاری در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می گردد. مکوندی مسئول ستاد برگزاری همایش ملی شهید علیمردان خان بختیاری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- برای نخستین بار همایش شهید علیمردان خان بختیاری در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می گردد. این همایش با هدف تبیین ابعاد مختلف قیام تاریخی ایل بختیاری به رهبری شهید علیمردان خان بختیاری در اسفندماه سال جاری در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می گردد.

مکوندی مسئول ستاد برگزاری همایش ملی شهید علیمردان خان بختیاری در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با اشاره به ضرورت بازخوانی قیام تاریخی ایل بختیاری علیه جکومت پهلوی اول گفت: جایگاه قیام تاریخی سردار بزرگ بختیاری شهید علیمردان خان در مقام یک سردار ملی و همراهی بختیاری ها با این قیام تاریخی که تاثیرات عمیقی بر جامعه بختیاری بر جای نهاد بخش مهمی از صفحات ماندگار کتاب مملو از افتخارات این قوم بزرگ در استبداد ستیزی و وطن پرستی بوده است. بر همین اساس بازخوانی مجدد این قیام تاریخی که بخش مهمی از سوابق و هویت حماسی و ظلم ستیزی قوم بختیاری است با حضور نخبگان و کارشناسان و عموم همتباران اساس و مبنای برگزاری این همایش ملی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. برگزاری این همایش می تواند در کل جامعه ایرانی موجب بازتعریف مجددی از روحیات وطن پرستی بختیاری ها شود که در درطول تاریخ هیچوقت با حکومتها نالایق و ظالم همسو نبودنداین حرکت بزرگ فرهنگی را به فال نیک دگرفته وهمه برای برگزاری باشکوه آن باید تلاش کنیم خدا قوت

  2. بختیاری آرزوم سردیاریته؛ گوویل دستتون درد نکنه ….

  3. تقدير وتشكر از همه مسولان برگزاري همايش، سرلشكر محسن رضايي و بسياري از نخبگان و چهره هاي قوم بختياريي حضور خواهند داشت.

  4. بسيار عالي ميشود اگر بگذارند اين همايش اجرا شود ،شنيده شده سردار محسن رضايي سخنران ويژه خواهند بود و پيام رياست جمهور توسط وزير فرهنگ يا مشاور ارشد دكتر روحاني در اين همايش قرائت خواهد شد.

  5. این همایش را گویل بختیاری با عشق دارند کار می کنند چون عاشق اصالت و سردیاری بختیاری هستند مهمانان مهمی هم دراین همایش شرکت می کننددهها هزارنفر شرکت کننده دارند.

  6. بسیار عالی است آقا محسن خواهد آمد وبسیاری از رجال بزرگ کشور که بختباری هستند شرکت خواهند کرد.

  7. سلام.پلاکاردهایی که در مورد جشنواره در لالی نصب شده همان روز اول توسط افرادی ناشناس و خائن به قوم بختیاری جمع اوری شد لطفا یه بار دیگه این پلاکارد ها رو نصب کنید تاعموم مردم مطلع بشن…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.