• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
3

بهروز مكوندي: مي‌خواهيم به جايگاه واقعي‌مان برسيم

  • کد خبر : 5048
  • ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از اولين پيروزي خانگي نفت در رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: بازيكنانم از جان مايه گذاشتند و هر آن‌چه در توان داشتند، پياده كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مكوندي اظهاركرد: آلومينيوم هرمزگان يكي از تيم‌هاي سقوط […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از اولين پيروزي خانگي نفت در رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: بازيكنانم از جان مايه گذاشتند و هر آن‌چه در توان داشتند، پياده كردند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مكوندي اظهاركرد: آلومينيوم هرمزگان يكي از تيم‌هاي سقوط كرده از ليگ برتر كشور به دسته يك است و قطعاً با يك برنامه‌ريزي خاص به دنبال اين است تا مجدداً جايگاه خود را در ليگ برتر كشور به دست آورد. وي افزود: اين تيم در نيم‌فصل دوم پنج بازيكن جديد جذب كرد كه از سه نفر آن‌ها در ديدار مقابل ما استفاده كرد. بيشتر بازيكنان اين تيم سابقه حضور در ليگ برتر را دارند و در واقع اين تيم شخصيت ليگ برتري خود را حفظ كرده است. سرمربي اين تيم هم آلماني است و در تيم‌هاي بزرگ كشورمان ازجمله پرسپوليس مربي‌گري كرده است.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در ادامه گفت: مشكلي كه ما امسال داشتيم اين بود كه متأسفانه از ابتداي فصل، برد خانگي نداشتيم كه اين موضوع از نظر رواني، فشار بسياري به تيم وارد كرده بود. تمام سعي و تلاش ما اين بود كه تيم‌مان را از نظر رواني آماده و استرس را از بازيكنان‌مان دور كنيم ولي به هر حال بايد قبول كرد كه در فوتبال ايران دور كردن احساسات و استرس‌ها بسيار سخت است.

وي خاطرنشان‌كرد: در بازي مقابل آلومينيوم متاسفانه در دقايقي از بازي اسير احساسات‌مان شديم و بازي منطقي‌ را فراموش ‌كرديم كه اين موضوع باعث شد از حريف يك گلِ از راه دور دريافت كنيم. اين، كار را براي ما سخت‌تر كرد، البته خوشبختانه در آن لحظات توانستيم تيم‌مان را از نظر رواني جمع كنيم.

مكوندي افزود: در نيمه اول باتوجه به فشاري كه به حريف وارد كرديم توانستيم صاحب يك ضربه پنالتي شويم و آن را تبديل به گل كنيم و نيمه اول را با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان برسانيم. در نيمه دوم نيز تمام تلاش‌مان را كرديم تا به گل برتري دست پيدا كنيم و چندين موقعيت هم به دست آورديم اما متاسفانه تبديل به گل نشدند تا اين‌كه در نهايت در دقايق پاياني بازي روي ضربه ايستگاهي و اشتباه خط دفاعي حريف و جنگندگي بازيكنان جوان‌مان، به گل پيروزي رسيديم.

وي خاطرنشان‌كرد: اين پيروزي اولين برد خانگي ما بود و باعث شادي مردم شهرمان و هواداران تيم‌مان شد كه اميدوارم استمرار هم داشته باشد. با توجه به فشاري كه بازيكنان‌مان در اين بازي تحمل كردند، به نظرم آن‌ها از جان مايه گذاشتند و هر آن‌چه در توان داشتند، پياده كردند.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان افزود: عملكرد شاگردانم خوب بود اما انتظار من باتوجه به تيم و امكاناتي كه داريم، بسيار بيشتر از اين است و انتظار دارم جايگاه‌مان در جدول خيلي بالاتر باشد. ما از رده نهم به رده چهارم صعود كرديم ولي هنوز هم احساسم اين است كه پله چهارم براي ما خيلي كم است و بايد با تلاش بيشتر، جايگاه بهتري را به دست آوريم.

وي درخصوص ديدار آينده تيمش مقابل پاس همدان گفت: سه‌شنبه اين هفته ميزبان پاس همدان هستيم. پاس از تيم‌هايي است كه سابقه بسياري در فوتبال كشور دارد. اين تيم كادر فني و مديريت خوبي هم دارد.

مكوندي گفت: متاسفانه كمي مشكلات‌ مالي، پاس همدان را اذيت مي‌كند. به نظر من جايگاه آن‌ها جايگاهي نيست كه بايد پاس داشته باشد. اگر آن‌ها بتوانند مشكلات‌شان را برطرف كنند، پاس تيمي است كه مي‌تواند جايگاه واقعي خود را به دست آورد.

وي عنوان‌كرد: به هر حال هيچ حريفي براي ما ساده نيست و تمام حريفان ما سخت هستند و خود را تجهيز كرده‌اند تا مكان‌هاي بالاي جدول را به دست آورند و به ليگ برتر صعود كنند. تمام سعي و تلاش ما اين است كه تمام تيم‌ها را با تمام قدرت‌شان شكست دهيم و جايگاه واقعي‌مان را به دست آوريم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.