• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

تقدیر اسطوره فوتبال ایران از تیم نفت مسجدسلیمان وهواداران آن

  • کد خبر : 5039
  • ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۸:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسطوره فوتبال و دارنده افتخارات متعدد ورزشی در فوتبال آسیا، از اقدام فرهنگی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تقدیر کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، علی کریمی اسطوره فنی و دارنده عنوان مرد سال فوتبال آسیا در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسطوره فوتبال و دارنده افتخارات متعدد ورزشی در فوتبال آسیا، از اقدام فرهنگی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تقدیر کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، علی کریمی اسطوره فنی و دارنده عنوان مرد سال فوتبال آسیا در مصاحبه ای با خبرگزاری ها و سایت های مختلف ورزشی و خبری از اقدام فرهنگی باشگاه نفت مسجدسلیمان در اهدای لباس محلی و سنتی این منطقه به وی تقدیر کرد .

علی کریمی در این مصاحبه از توجهات هواداران و فوتبال دوستان مسجدسلیمانی در تشویق بازیکنان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز تقدیر و تشکر نمود. علی کریمی همچنین اهدای لباس سنتی این منطقه به وی و پوشیدن آن قبل از بازی را یک اقدام جالب توجه عنوان کرد و گفت: این اقدام یک خاطره فراموش نشدنی برای وی خواهد بود.

علی کریمی همچنین جو تماشاچیان و هواداران تیم نفت را بی نظیر و نشانه ی فرهنگ بالای مردم این شهر توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد تیم نفت بتواند به لیگ برتر صعود نماید.

لازم به ذکر است دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور سازی تبریز در چارچوب مرحله ی یک هشتم جام حذفی در روز هشتم دی ماه در استادیوم شهید بهنام محمدی تیم نفت با یکدیگر به رقابت پرداختند. هر چند که این بازی با برتری و راهیابی تیم پرمهره تراکتور سازی به پایان رسید اما مسئولان باشگاه نفت در اقدامی جالب توجه که نشان از علاقه مسئولان این تیم به اقدامات فرهنگی دارد، لباس سنتی و محلی منطقه را به علی کریمی اهداء کردند.

علی کریمی هم در میان تشویق پرشور هواداران با استقبال از این رویداد با برتن کردن لباس محلی بختیاری ها به سمت هواداران تیم نفت رفت و با تعظیم از آنان تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. امید است این شیوه ی فرهنگ مدارانه تماشاچیان مستدام و با همه ی میهمانان با همین روش رفتار گردد تا مسجدسلیمان الگویی باشد برای همه ی کشور – درود بر همشهریان مهمان نواز 

  2. با سلام
    اول اینکه تشکر کنم از تمام مسئولانی که تلاش کردن تا این بازی در این شهر برگزار بشه و دل مردم رو با این حرکت خوشحال کردن ولی ایکاش مسئولان برگزاری کمی دقت بیشتری می کردن تا اینکه لباسمون حرمتش نگه داشته میشد و با شرت پوشیده نمیشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.