• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

فرماندار مسجدسليمان: اميدواريم با تمهيداتي كه انديشيده شده است مشكل بدهي هاي شهرداري به تأمين اجتماعي حل شود

  • کد خبر : 5016
  • ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۴

قرارداد جديدي بين شهرداري مسجدسليمان و آب و فاضلاب خوزستان منعقد گرديد كه به موجب آن قرار است شركت آب و فاضلاب علي الحساب مبلغ 200 ميليون تومان به شهرداري پرداخت و مابقي را به صورت اقساط به شهرداري بپردازد و در عوض شهرداري مسجدسليمان نيز كار جاده 5 بنگله را به پايان برساند. باشگاه […]

قرارداد جديدي بين شهرداري مسجدسليمان و آب و فاضلاب خوزستان منعقد گرديد كه به موجب آن قرار است شركت آب و فاضلاب علي الحساب مبلغ 200 ميليون تومان به شهرداري پرداخت و مابقي را به صورت اقساط به شهرداري بپردازد و در عوض شهرداري مسجدسليمان نيز كار جاده 5 بنگله را به پايان برساند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سيد مجيد صالحي فرماندار مسجدسليمان در گفتگوي اختصاصي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با بدهي هاي شهرداري مسجدسليمان به سازمان تأمين اجتماعي گفت: در جلسه اي با حضور تركاشوند مدير كل محترم سازمان تأمين اجتماعي خوزستان و چند تن از اعضاي شوراي شهر مسجدسليمان در ارتباط با تمامي اين مشكلات بحث و گفتگو شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي اظهار كرد: بحث بدهي شهرداري به تأمين اجتماعي مربوط به اين يكي دو سال نيست. بايد از آقاي تركاشوند تشكر كرد كه تا امروز انصافاً تعامل خوبي با شهرداري داشته است. ايشان ادامه دادند:

در ارتباط با بدهي حدود 10 ميلياردي شهرداري به اين سازمان مقرر گرديد طلب هايي را كه شهرداري مسجدسليمان از شركت نفت و يكي دو اداره ديگر بابت عوارض دارد را بابت بدهي خود به حساب تأمين اجتماعي واريز كند. ايشان همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در ارتباط با فروش ساختمان شهرداري به تأمين اجتماعي گفتند: اين پرونده در حال حاضر در دادگاه در حال رسيدگي ست اما پيشنهاد ما اين بود به خاطر حساسيت هايي كه در اين رابطه وجود دارد بهتر است شهرداري به جاي ساختمان شهرداري به قيمت روز به آنان زمين معوض بدهد. وي ادامه داد: آن معامله اگر ايرادات قانوني هم داشته باشد اين حق شوراي شهر و شهرداري ست كه از طريق مراجع قانوني پيگيري كنند. اگر چه به اعتقاد من يك طرفه نمي شود قضاوت كرد شايد مسئولين آن زمان هم دلايلي داشته باشند كه بايد دلايل آنان را نيز شنيد.

فرماندار مسجدسليمان ادامه داد: به هر حال اين يك واقعيت است كه شهرداري مسجدسليمان از ساليان دور تا به امروز به سازمان تأمين اجتماعي بدهي دارد و هدف اين است كه راهكاري انديشيده شود تا اين مشكلات به بهترين نحو مديريت و حل شود. ايشان همچنيتن در ارتباط با بدهي سازمان آب به سازمان تأمين اجتماعي نيز گفتند: با صحبت هايي كه با مدير كل محترم اين سازمان شد مقرر گرديد سازمان آب به صورت اقساط اين بدهي را پرداخت نمايد.

مهندس صالحي در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با جاده 5 بنگله گفتند: قرارداد جديدي بين شهرداري مسجدسليمان و آب و فاضلاب خوزستان منعقد گرديد كه به موجب آن قرار است شركت آب و فاضلاب علي الحساب مبلغ 200 ميليون تومان به شهرداري پرداخت و مابقي را به صورت اقساط به شهرداري بپردازد و در عوض شهرداري مسجدسليمان نيز كار جاده 5 بنگله را به پايان برساند، اگر چه در ارتباط با نحوه اجرا اختلافاتي وجود دارد كه قرار است روز يكشنبه جلسه اي با حضور شهردار جديد برگزار و اين مشكل نيز حل شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. انصافا آقاي صالحي يكي از فرزندان خوب مسجدسليمان است كه بسيار مورد وثوق مردم قرار دارد. من براي كاري به ايشان مراجعه نمودم كه تا حصول نتيجه مشكل من را پيگيري نمودند. جا دارد بدين وسيله از ايشان تشكر و سپاسگزاري نمايم.

  2. براي اين سيد بزرگوار آرزوي سربلندي داريم. جناب صالحي فرزند همين شهر است و با درد مردم آشناست. اميدوارم در سمت جديد فرمانداري مسجدسليمان نيز موفق باشد.

  3. براي جناب صالحي آرزوي موفقيت دارم.

  4. من از تلاش های بچه های خوب شورای شهر از همه آنها تشکر می کنم . انصافا و الحق که این مدت جانانه از حق مردم دفاع کردند در هیچ دوره ای من ندیدم همه اعضا برای حق مردم صدای مردم باشند نشانه های خوبی از از آینده مسجد سلیمان دیده می شود …

  5. سلام همشهریان ما باید شورای خوبی داشته باشیم . الحمدالله این شورای خوب داره خودشو نشون می ده من با نظر آقای شهروند خوب موافقم ولی باید کار بیشتر و تلاش بیشتر داشته باشند. خدا قوت بده به باشگاه روزنامه نگاران و شورای شهر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.