• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

معارفه خليل حيدري شهردار مسجدسليمان انجام شد

  • کد خبر : 5011
  • ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم معارفه خليل حيدري شهردار منتخب شوراي شهر مسجدسليمان با حضور جمعي از مسئولين و اعضاي شوراي شهر در محل فرمانداري انجام شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين مراسم مهندس سيد مجيد صالحي فرماندار مسجدسليمان در سخناني ضمن تسليت اربعين حسيني همچنين رحلت حضرت رسول اكرم(ص) […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم معارفه خليل حيدري شهردار منتخب شوراي شهر مسجدسليمان با حضور جمعي از مسئولين و اعضاي شوراي شهر در محل فرمانداري انجام شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين مراسم مهندس سيد مجيد صالحي فرماندار مسجدسليمان در سخناني ضمن تسليت اربعين حسيني همچنين رحلت حضرت رسول اكرم(ص) و شهادت امام رضا (ع) در سخناني ضمن خير مقدم به به خليل حيدري شهردار مسجدسليمان گفت: ما از مهندس حيدري انتظار داريم كه با تلاش و كوشش بتواند انتظارات مردم مسجدسليمان را برآورده كند.

وي ادامه داد: معضل ساخت و سازهاي بي رويه ،بازگشايي مجدد پارك گل نرگس كه بعد از آن اتفاق ناگوار تعطيل شده است، همچنين بحث آسفالت، فضاي سبز و… از اولويت هايي ست كه شهردار محترم بايد به آن توجه كند. پس از آن حسن كاظمي رييس شوراي شهر مسجدسليمان گزارشي از پروسه انتخاب شهردار ارائه و گفت:

نزديك 4 ماه انتخاب شهردار به طول انجاميد و حدود 35 تا 36 گزينه را اعضاي شوراي شهر  مورد بررسي قرار داده و در نهايت به اين نتيجه رسيديم كه آقاي حيدري را كه از نيروهاي با تجربه شهرداري ست به عنوان شهردار انتخاب نماييم. وي گفت: اشهردرا بايد انتهاي مشكلات را ببيند و زود خسته نشود ما اعضاي شوراي شهر هم در كنار ايشان هستيم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسفنديار باقري سرپرست سابق شهرداري سومين نفري بود كه به ايراد سخن پرداخت و گزارشي از عملكرد 100 روزه خود را ارائه داد. وي گفت: نزديك به 20 هزار خانه در مسجدسليمان وجود دارد كه فاقد سند هستند. ايشان در بخش ديگري از سخنان خود گفتند تا امروز نزديك به 80 درصد از بودجه اختصاص داده شده به شهرداري مسجدسليمان جذب شده است.

مهندس جولا نژاد مدیرکل امور شهری و شوراهاي استانداری سخنران پاياني اين مراسم بودند. وي گفت:شوراي شهر مسجدسليمان يك شوراي فعال و پيگير است كه انصافاً طي اين مدت پرتلاش ظاهر شده اند. وي ادامه داد:

البته بنده چند تذكر قانوني هم به اين عزيزان دارم اول اين كه اعضاي شوراي شهر به هيچ وجه حق عزل و نصب در شهرداري را ندارند و اين كار خلاف قانون است. اگر مشكلي وجود داشته باشد بايد به شهردار گزارش بدهند و تصميم گيري به عهده شهردار است. دوم اين كه فرمانداري هر شهرستاني عالي ترين مقام اجرايي در آن شهر مي باشد و بايد تمامي مصوبات شوراي شهر به تأييد فرمانداري برسند.

وي در پايان سخنان خود با تمجيد از خليل حيدري گفت: ايشان كارنامه درخشاني دارند اميدوارم با همت عالي و همدلي و همياري اعضاي شورا شاهد حل مشكلات شهرستان مسجدسليمان باشيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 10
  1. امیدوارم شورای شهر همانطور که اقای کاظمی فرمودند در کنار شهردار و به فکر آبادانی و پیشرفت شهر باشند و علاوه بر بحث نظارتی شورای شهر به عنوان یک همراه و کمک در کنار شهردار باشند.

  2. آقاي حيدري بنده به عنوان يك شهروند مسجدسليماني به شما خير مقدم عرض مي كنم. لطفاً به فكر بهبود اوضاع شهرداري باشيد. ما منتظر عملكرد كوتاه مدت شما هم هستيم. عملكردي كه مردم به وضوح آن را مشاهده كنند مثل بهبود و ضعيت جاده ها . اميدوارم در كارتان موفق باشيد.

  3. برای جناب حیدری آرزوی موفقیت میکنیم.

  4. با سلام وخسته نباشید اقای مرادی ایا خلیل حیدری هم گندلی است؟ با تشکر

  5. با سلام دوست عزيز. خير

  6. با تبریک و خیر مقدم به مهندس حیدری شهردار منتخب شهرمان.
    انشاالله با همدلی کلیه مسئولین شهرستان و تمام دوستاران این شهر در بیرون از شهرستان و یاری تمام کاندیدهای عزیز در انتخابات شورای شهر و کنار گذاشتن  هر گونه اختلاف سلیقه شاهد نقطه عطفی برای  شکوفایی در تمام عرصه ها برای شهرمان باشیم. یاحق

  7. آقای بی نام اینقدر سطحی نگر نباش………

  8. با سلام و خوش امد گویی خدمت شهردار جدید و عزیز تقاضا دارم از نیرو های جون در شهرداری بیشتر استفاده نماید . بالاخص در پست معاونت ها

  9. ضمن خوش امد گویی به شهردار گرامی لطفا دلسوزانه به مشکلات شهر رسیدگی کنید تو را به خدا قسم کارمندانی که مردم اذیت میکنند جابجا کنید حتما در انتخاب معاون خود دقت کنید و اشتباه شهرداران گذشته را تکرار نکنید حق مارا را خیلی ضایع می کردند

  10. با سلام
    من معتقد هستم که شورای شهر با نظارتی که دارند این دوره موفق بوده اند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.