• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

همزمان با تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی:
حجت الاسلام علی قندعلی در جمع نمازگزاران: هزینه های سرسام‌آور تبلیغاتی برخی کاندیداها در سطح شهرستان ۵۰ برابر بودجه فرهنگی و ۲۰ برابر بودجه عمرانی شهرستان بوده است

  • کد خبر : 50002
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>همزمان با تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>حجت الاسلام علی قندعلی در جمع نمازگزاران: هزینه های سرسام‌آور تبلیغاتی برخی کاندیداها در سطح شهرستان ۵۰ برابر بودجه فرهنگی و ۲۰ برابر بودجه عمرانی شهرستان بوده است</span>

رویش زاگرس: حجت الاسلام والمسلمین علی قندعلی به مناسبت ۱ تیر ماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام(ره)مبنی برتشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در جمع نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رئیس اداره تبلیغات اسلامی با تبریک میلاد با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و تقارن این روز […]

رویش زاگرس: حجت الاسلام والمسلمین علی قندعلی به مناسبت ۱ تیر ماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام(ره)مبنی برتشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در جمع نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رئیس اداره تبلیغات اسلامی با تبریک میلاد با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و تقارن این روز با روز اطلاع رسانی و تبلیغ ،این ایام را به همه کنشگران فرهنگی و فعالان عرصه ی تبلیغ تبریک گفت.
قندعلی با اشاره به رویکردها و سیاست های کلی سازمان تبلیغات اسلامی،مردمی سازی تبلیغ با تکیه بر ظرفیت های عظیم مردمی و توجه جدی به زیست بوم فرهنگی مناطق ،بطور اجمال برخی فعالیت های کلان این اداره را تشربح کرد.
قندعلی با اشاره به طرح امام محله،این طرح را در راستای استفاده از ظرفیت مغفول مساجد که در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تحول اساسی در مساجد وتبدیل این مراکز مقدس به محل مشکل گشایی از امورات زندگی مردم وهمچنین تبدیل نمودن آنها به مراکز تبلیغی در تراز انقلاب اسلامی دانست.
وی همچنین توجه جدی سازمان تبلیعات اسلامی به مقوله ی نقش بانوان در عرصه ی تبلیغ و تشکیل قرارگاه های منسجم جهت نظم بخشی به شبکه ی گسترده ی تبلیغ اشاره وافزود: نگاه سازمان تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید یک نگاه کاملا علمی وباتکیه بر ظرفیت های مردمی است و امیدوارم همه مسئولین ومردم عزیز دراین برهه حساس باحمایت از طرح های موجود،فضای امن مساجدراجهت تربیت فرزندان خود، بیش از پیش مهیا کنند وبدانند هرگونه همکاری در این زمینه،درحقیقت سرمایه گذاری عظیم درحوزه ی تربیتی خواهد بود.
قندعلی در ادامه افزود: بحمدالله با حمایت های بی دریغ امام جمعه محترم و دلسوز شهرستان و توجه جدی مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی استان خوزستان شیوه ی های نوین تبلیغ در کنار تبلیغ سنتی با برنامه های هدفمند با همت جمع روحانیون و طلاب جوان و همچنین همکاری و هم افزایی مدارس علمیه درحال انجام است و تاکنون طرح های منبعث از بارش فکری هیئت های اندیشه ورز مثل اصلاح مجالس فاتحه،استعداد یابی و نخبه پروری جهت کادر سازی،توزیع کتاب ،نشر آثار شهدا،تشکیل هیئات دخترانه و دانش آموزی،اعزام‌ مستمر روستایی،آموزش ارکان تشکل هاوکنشگران فرهنگی،تشکیل مجالس و محافل قرآنی،محتوا سازی ،انجام فعالیت های تبلیغی در بستر رسانه های مجازی،ایجاد ارتباط وثیق بین بخشی به منظور انسجام هرچه بیشترجبهه انقلاب فرهنگی،مساله یابی و حل مسائل موجود در بین اقشار،شرکت در طرح مواسات و تواصی و پویش های اثر گذاربه مرحله اجرادرآمده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به هزینه های سرسام‌آور تبلیغاتی برخی کاندیداها در سطح شهرستان افزود: این بودجه ها در یک حساب سرانگشتی ۵۰ برابر بودجه فرهنگی و ۲۰ برابر بودجه عمرانی شهرستان بوده که عزیزان خدمتگزار می توانستند با دقت بیشتری هم به شهروندانشان خدمت کنند هم‌نام نیکی از خود بجای بگذارند.
وی در پایان‌خاطر نشان‌کرد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای عزیزمان بخصوص شهدای عزیز جاویدالاثر ،۴۰ تابلو از تصاویر مبارک این‌عزیزان به مرحله ظریف کاری و نصب رسیده و ان‌شاء الله طی یک‌برنامه با حضور خانواده های معظم شهداء و مسئولین از این آثار هنری رو نمایی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=50002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام .به نظرتون آقای قندعلی در محاسباتشون اشتباه نکردند. مثلا اگر بودجه عمرانی شهرستان ۲۰میلیارد ،ت در سال باشد، و ۲۰ برابر آن بشود ۴۰۰ میلیارد ت ، آن وقت یک کاتدید ۴۰۰میلیارد ت هزینه کرده است ؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.